خودروصنعت، معدن، تجارت

محصولات جدید ایران‌خودرو با الزامات استاندارد مطابقت دارند

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از ایکوپرس- وحید مرندی مقدم، گفت: در گذشته سیر طراحی تا تولید خودروهای جدید به کندی صورت می گرفت و پس از گذشت چندین سال فقط شاهد تغییرات فیس‌لیفت اندکی در خودروها بودیم، اما در چند سال اخیر با برنامه‌ریزی مطلوب و همت متخصصان، طراحان و مهندسان و کارگران ایران خودرو، تولید محصولات جدید شتاب فزاینده‌ای یافته و این در حالی است که صنعت خودرو همچنان از مشکلات ناشی از تحریم‌ها رنج می‌برد.
وی با تاکید بر این که محصولات جدید تولید شده در این گروه صنعتی به خوبی توانسته اند الزامات استاندارد را رعایت کنند، اظهار کرد: ایران‌خودرو تولیدات جدید خود را همگام با الزامات استانداردهای روز کشور تولید می‌کند که جای قدردانی دارد.
مرندی مقدم افزود: این شرکت، تولید خودروهایی مانند پژو ۴۰۵ را بر اساس استانداردهای جدید و دستورات سازمان ملی استاندارد ایران که دیگر توانایی تطابق با الزامات را نداشتند، متوقف کرده تا بتواند به نیاز روز مشتریان خود به خوبی پاسخ دهد و محصولات جدیدی را جایگزین کرده است که همگی می توانند تاییدیه‌های سازمان استاندارد را کسب کنند.
مرندی مقدم انتظار سازمان ملی استاندارد از خودروسازان داخلی را به روز رسانی تولیدات آن‌ها دانست و گفت: این امر در گروه صنعتی ایران خودرو به خوبی پی‌گیری می‌شود.
معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد بر حمایت همه جانبه این سازمان از ایران خودرو تاکید کرد و افزود: در جهت افزایش تولید خودروهای روز و جدید گروه صنعتی ایران خودرو از هیچ کمکی دریغ نمی‌ورزیم و در این زمینه پشتیبانی های لازم را به عمل خواهیم آورد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا