خودروصنعت، معدن، تجارت

تامین به موقع قطعات با کیفیت و هزینه مناسب، راهبرد ایران خودرو در همکاری با سازندگان

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از ایکوپرس- فرشاد مقیمی، در این بازدیدها، بر هم‌افزایی و همدلی ایران‌خودرو با قطعه‌سازان تاکید کرد و گفت: با هم برای تحقق جهش تولید و توسعه محصولات جدید گام برداریم؛ احترام به حقوق مصرف کننده در اولویت قرار دارد. 
وی افزود: استراتژی ایران خودرو در  همکاری با قطعه‌سازان، تامین به موقع با هزینه های مناسب و با کیفیت است.
مقیمی با بیان این که توسعه خودکفایی مهم‌ترین محور برنامه‌های ایران خودرو در سال جاری است، گفت: باید فعالیت‌های طراحی محصول در گروه با جدیت و گستردگی بیشتری دنبال شود.  
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در «حمایت از کالای ایرانی» بر اهتمام ویژه ایران خودرو به استفاده از قطعات تولید داخل در محصولات تاکید کرد و گفت: این خودروساز  برنامه‌هایی برای حمایت از قطعه سازان داخلی در حوزه های تامین محصول تدارک دیده است. 
وی خاطرنشان کرد: ۶۹ قطعه از قطعات خودروی تارا توسط قطعه سازان  استان قزوین ساخته می شود.
گفتنی است، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو به همراه معاون تولید خودروی این شرکت و مدیرعامل ساپکو، از شرکت های قطعه سازی استان قزوین از جمله اریش خودرو، صنایع  سندن ایرانیان، راستی کار البرز، سوخت آما و مژده وصل شیراز، بازدید کرد.
این شرکت‌ها تولید کننده، انواع فوم های مورد استفاده در خودرو، انواع  غربیلک فرمان مورد استفاده در محصولات ایران خودرو، تولید انواع کمپرسورهای تهویه برای انواع خودرو، تولید مجموعه داشبورد و کنسول وسط، مجموعه کنسول عقب، مجموعه رودری ها و قطعات برقی مولتی مدیا، تولیدکننده انواع واترپمپ و اویل پمپ، انواع دریچه گاز، انواع شمع و مجموعه پایه فیلتر هستند.
شرکت های مذکور در این بازدید، آمادگی خود را برای تولید قطعات محصولات جدید و مشارکت در سایر برنامه های توسعه محصول گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کردند.
 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا