بین الملل

کوبا پروازهای خود را به کشورهای اتحادیه اقتصادی اوراسیا افزایش می‌دهد

نخست وزیر کوبا اعلام کرد که کشورش علاقه مند است با اعضای اتحادیه اقتصادی اوراسیا (EAEU) در مورد گسترش خدمات هوایی مذاکره کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از خبرگزاری تاس، مانوئل مارِرو، نخست وزیر کوبا روز جمعه در سخنرانی ویدئویی خود خطاب به شرکت کنندگان شورای بین دولتی اتحادیه اقتصادی اوراسیا گفت: این کشور جزیره ای در دریای کارائیب علاقه مند است با کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا (EAEU) در مورد گسترش خدمات هوایی مذاکره کند.

وی گفت: ما در حال تلاش برای ایجاد شرایط تجاری سازی گردشگری ایمن در سطح بین المللی هستیم. ما آماده مذاکره درباره افزایش خدمات هوایی با کشورهای شما هستیم، به ویژه با گسترش مکان های مبدأ و مقصد، افزایش تعداد هواپیماهای مسافربری و تعداد پروازها با اطمینان از اینکه کوبا یک مقصد و دالانی امن و جذاب برای کشورهای شما است.

همچنین بخوانید

ماررو پیشنهاد داد مذاکرات در مورد این موضوع در نمایشگاه بین المللی گردشگری کوبا، جایی که روسیه میهمان ویژه ای خواهد بود، ادامه یابد.

وی تاکید کرد: کوبا همچنین در تلاش است تا تعامل خود را با بخش گردشگری کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا بر اساس تجربه ای که به لطف همکاری با فدراسیون روسیه به دست آورده است به ویژه در مناطق گردشگری شرکتی و تفریحی، تقویت کند.

ماررو اضافه کرد: کوبا علاقه مند به افزایش صادرات کالا و خدمات به بازار اتحادیه اقتصادی اوراسیا و جذب کارآفرینان این اتحادیه در پروژه های سرمایه گذاری در این کشور است.

انتهای پیام/

 

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا