صنعت، معدن، تجارت

آغاز به کار مجدد کارخانه ارج/ کم کاری دولت در رفع مشکل هپکو

معاون قضائی دادستان کل کشور گفت: کارخانه ارج با ۴ محصول خوب و با آخرین تکنولوژی روز شروع به کار خواهد کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی، سعید عمرانی، معاون قضائی دادستان کل کشور در برنامه «چاپ اول» شبکه خبر با اشاره به اقدامات دستگاه قضائی برای احیای واحدهای تولیدی، اظهار کرد: کارخانه ارج با ۴ محصول خوب و با آخرین تکنولوژی روز شروع به کار خواهد کرد.

وی افزود: مقدمات به راه انداختن کارخانه رشت الکتریک و صنایع پوشش ایران هم در حال فراهم شدن است.

معاون قضائی دادستان کل کشور گفت: در ارتباط با کارخانه هپکو با وجود اینکه یک سالی است به دولت مسترد شده است هنوز شاهد کاستی‌ها هستیم.

عمرانی بیان کرد: پیگیر حقوق کارگران به لحاظ مادی و معنوی هستیم؛ بعضی کارخانه‌ها نیاز به اورهال و تأمین مالی و سرمایه در گردش دارند که تا رسیدن به مقصود و نتیجه کاری پیگیر آنها هستیم.

وی ادامه داد: در حوزه تخلفات کارخانه‌ها چند نفر دستگیر شدند و در بحث واگذاری‌ها با مواردی از فعل و ترک فعل‌ها برخورد کرده‌ایم که ممکن است محصول تبانی یا امضای طلایی باشد.

عمرانی با اشاره به حمایت از تولیدی‌ها گفت: سازمان بازرسی کل کشور در حوزه مرغ لاین ورود پیدا کرده و جلسات خوبی هم در این زمینه برگزار شده است.

معاون قضائی دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: اتفاقاتی که در حوزه مرغ رخ داد، زیبنده کشور نبود و شاید دلیل آن برخی سوءنیت‌ها بود و اکنون این موضوع به سمتی می‌رود که وارد کانال قانونی خود شود.

وی گفت: اولویت کاری اول ما، کارخانه‌هایی است که می‌خواهند تعطیل شوند، امیدواریم شاهد تعطیلی هیچ کارخانه‌ای نباشیم.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا