خودروصنعت، معدن، تجارت

ارایه تسهیلات ویژه ایران‌خودرو به بازنشستگان کلید خورد

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از ایکوپرس- طبق تفاهم‌نامه‌ای که به منظور تسهیل در ارایه خدمات پس از فروش با حضور اکبر افتخاری مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور و مهدی مونسان مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، بین شرکت امدادخودرو ایران و صندوق مذکور منعقد شد، بازنشستگان کشوری برای نخستین بار می‌توانند خدمات خودرویی مورد نیاز خود را به صورت قسطی و بدون پیش پرداخت، خریداری کنند.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایساکو، طی توافق به‌عمل آمده، بازنشستگان می‌توانند از این پس اشتراک کارت طلایی مربوط به خودروهای تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو را بدون پیش پرداخت و از ابتدای خرید به‌صورت کاملا اقساطی پرداخت کنند. در صورت تمایل به پرداخت نقدی نیز این اشتراک با حداکثر ۵۵ درصد تخفیف محاسبه و فعال خواهد شد. براساس این توافق، تخفیف ۳۰ درصدی نیز برای دریافت اشتراک امدادسیار برای خودروهای ایران خودرویی و غیر ایران‌خودرویی نیز فراهم آمده است.
خدمات طلایی طیف وسیعی از خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو را تحت پوشش قرارداده که شامل اشتراک سال، تک ستاره، تک ستاره پلاس، دوستاره، سه ستاره و چهارستاره را شامل می‌شود.
«پاسخگویی ۲۴ ساعته به درخواست مشتریان و مشاوره فنی، ارایه خدمات امدادی به صورت شبانه‌روزی بدون نیاز به پرداخت هزینه ایاب و ذهاب، حمل و جابجایی خودرو و انتقال سرنشینان به صورت رایگان، انجام سرویس‌های ادواری استاندارد در محل و به‌صورت رایگان، گارانتی تعمیرات و همچنین تعویض خودرو در خسارت کلی بالای ۶۰ درصد» از جمله مهم‌ترین خدمات اشتراک طلایی است که با توجه به سال تولید خودرو و نیاز مشتریان طبقه‌بندی شده است.
از آن‌جایی که ارایه خدمات خودرویی به گروه صنعتی ایران خودرو محدود نبوده، شرکت امدادخودرو ایران خدمات عمومی را در قالب اشتراک امدادسیار برای دارندگان هر نوع وسیله نقلیه فراهم آورده تا با در اختیار داشتن این اشتراک، از خدمات عمومی (باتری به باتری، تعویض زاپاس و پنچرگیری و حمل خودرو به‌صورت رایگان) بهره‌مند شوند. 
تمامی تسهیلات ویژه خودرویی برای اعضای صندوق بازنشستگی کشور همانند سایر تسهیلات این عزیزان با در اختیار داشتن شماره دفتر کل، شماره ملی، شماره حساب و شماره تلفن همراه متعلق به فرد بازنشسته قابل استفاده خواهد بود.
متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر با مراجعه به صفحه مربوط در سایت امدادخودرو ایران به آدرس: www.096440.com  و یا با شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ زیرکلید ۳ از تسهیلات ویژه خدمات خودرویی این شرکت بهره‌مند شوند.
 

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا