انرژی

تجهیز مرکز آموزشی عملی نیروهای پیمانکاری شرکت گاز لرستان با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد

مدیرعامل شرکت گاز لرستان ازتجهیز مرکز آموزشی عملی نیروهای پیمانکاری شرکت گاز لرستان با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد تومان خبر داد.

کرم گودرزی امروز یازدهم اردیبهشت در مراسم افتتاح مرکز آموزشی عملی نیروهای پیمانکاری شرکت گاز لرستان اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای که بین شرکت ملی گاز ایران و سازمان فنی‌و حرفه‌ای کشور امضا شده در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی و آموزش نیروهای کارآمد بوده است.

وی با بیان اینکه براساس این تفاهم نامه‌ سازمان فنی و حرفه‌ای باید محلی را در اختیار شرکت ملی گاز قرار دهند تا مقدمات و تجهیزات مورد نیاز آموزشی نیروهای انسانی کارآمد و ماهر و یا شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد شرکت ملی گاز استفاده کنند،  ادامه داد: وزارت نفت در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی خود در کشور همیشه پشتاز بوده است.

همچنین بخوانید

مدیرعامل شرکت گاز لرستان وزارت نفت از بدو تاسیس تاکنون یکی از سازمان‌های پیشرو در آموزش نیروی انسانی بوده است، بیان کرد: آموزش نیروهای متخصص مورد نیاز در صنعت گاز و نفت یکی از اولویت‌های وزارت بوده است.

گودرزی با اشاره به اینکه این صنعت پیشرو در رشد و توسعه اقتصادی کشور است، اضافه کرد: با یک برنامه‌ریزی و با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد تومان این مرکز را تجهیز کردیم و البته بخش عمده‌ای از تجهیزات را بازسازی کردیم و عمده کارها را همچون نصب تاسیسات و تجهیزات را شرکت گاز استان انجام داده است.

وی گفت: این مجموعه آمادگی لازم برای آموزش و خدمات دهی به شهروندان لرستانی را دارند.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان عنوان کرد: حتما سرفصل نیازهای آموزشی را تهیه خواهیم کرد و از نیروهای مجرب و متخصص برای آموزش استفاده خواهد شد.

گودرزی یادآور شد: این آمادگی وجود دارد که تمام نیروهای نفت، گاز، پتروشیمی و بخش خصوصی از این امکانات استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا