امور زیربناییراه و ساختمان

هیچ تقاضایی از خرید عمده بلیت برای تور خارجی واکسن نداشتیم

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: تا کنون تقاضایی برای چارتر هواپیما یا خرید عمده بلیت جهت برگزاری تور خارجی تزریق واکسن کرونا نداشتیم.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی،، اخیرا علیرضا رییسی، سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرد کسانی که می‌خواهند زودتر و خارج از نوبت واکسن کرونا دریافت کنند، می‌توانند به سایر کشورها بروند. این گفته سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در حالی است که می‌دانیم کشورهای همسایه فعلا به اتباع خارجی واکسن کرونا تزریق نمی‌کند و هیچ یک از این کشورها هنوز صد در صد جمعیت خود را واکسینه نکرده است. 

بنابراین این اظهار نظر می‌تواند باعث سوء استفاده دلالان و عده‌ای در بازار فروش بلیت هواپیما و برگزاری سفرهای خارجی باشد.       

محمد ذیبخش، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره برگزاری تورهای خارجی برای دریافت واکسن کرونا گفت: هیچ یک از تبلیغات تورهای خارجی برای تزریق واکسن کرونا واقعی نیستند. 

وی تاکید کرد: تا کنون هیچ تقاضایی از خرید انبوه بلیت هواپیما یا چارتر هواپیما برای برگزاری تور واکسن کرونا به کشورهای همسایه یا سایر کشورها نداشتیم. 

ذیبخش ادامه داد: این موضوع باید توسط وزارت میراث فرهنگی و گردشگری پیگیری و رصد شود چراکه متولی این بخش این وزارتخانه است و انواع تورهای مسافرتی از سوی آژانس‌ها برگزار می‌شود و ایرلاین‌ها فقط بلیت به این دفاتر می‌فروشند.  

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا