بانکبانک و بیمه

برنامه آموزشی تجزیه و تحلیل صورت های مالی در شعب بانک توسعه تعاون

مدیر مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون از برنامه آموزشی تجزیه و تحلیل صورت های مالی با رویکرد نیازهای مبتنی بر مساله در شعب خبر داد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، مدیر مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون با اعلام خبر برنامه آموزشی تخصصی_کاربردی تجزیه و تحلیل صورت های مالی، اظهار داشت: برنامه آموزشی مذکور با رویکرد مساله محور و با رصد و احصاء دقیق نیازهای آموزشی مدیران و کارکنان صف تدوین و آغاز شده است.

میرزاخانی تصریح نمود: همکاران صف به ویژه روسای شعب دانش بانکداری و مالی مورد نیاز برای تحلیل وضعیت شعبه را در اختیار دارند و در همین زمینه ضروری است با بروزرسانی دانش و اطلاعات آنها و مهارت‌افزایی مباحث تکنیکی این حوزه، اثربخشی شعب در برنامه‌های عملیاتی و همچنین تامین رضایت حداکثری مشتریان تقویت گردد.

میرزاخانی گفت: مسئولین واحدهای بانکی در سطح صف موظف هستند وضعیت نقدینگی، جریان منابع و مصارف و مدیریت تجهیز و تخصیص منابع را به گونه ای تنظیم نمایند تا مجموعه بانک به عنوان یک موسسه مالی کارآمد و منظم همواره در انضباط کامل مالی و نقدینگی قرار داشته و امکان اجرای خدمات مالی و اعتباری به مشتریان و نیز برنامه های ملی و ایجاد اشتغال موثر توسط واحدهای تولیدی و تعاونی فراهم باشد.

وی با اشاره به مشارکت امور استانها و شعب در اجرای این برنامه همچنین افزود: طراحی و مدیریت برنامه آموزشی میان مدت و بلندمدت در یادگیری پایدار مدیران و کارکنان بانکی نقش و سهم ماندگارتری دارد و زمینه انتقال آموخته ها به محیط کار و ارتقای مهارت عملی با چنین رویکرد آموزشی بیشتر مهیا خواهد شد.

مدیر مرکز آموزش و پژوهش ضمن تبیین اهداف برنامه آموزشی گفت: برنامه ابلاغی با رویکرد مساله محور، همسو با برنامه عملیاتی توسعه دانش مالی و بانکداری و با هدف توسعه مهارت و شایستگی فنی،تخصصی بانکداران و توانمندسازی سرمایه انسانی و ارتقای سطح خدمات بانک و رضایت‌مندی مشتریان طراحی شده است.

حسن عاشقی رییس اداره کل آموزش در این باره گفت: برنامه آموزشی تجزیه و تحلیل صورت های مالی بعنوان یک برنامه میان مدت و کاربردی است که هدف آن توسعه مهارت و دانش مالی و بانکی همکاران شاغل در واحدهای صف است.

وی افزود: به منظور پایدارسازی یادگیری جامعه هدف و فراهم سازی فرصت یادگیری کیفی، کوشش شده است برنامه آموزشی متناسب با سبک و علایق یادگیری همکاران طراحی و محتوای تخصصی ارائه شده نیز در قالب‌های به همکاران ارائه گردد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا