بانک و بیمهبیمه

حذف فیزیکی بیمه نامه شخص ثالث در شرکت بیمه پاسارگاد

شرکت بیمه پاسارگاد در راستای ایجاد آرامش خاطر و فراهم آوردن رفاه حال بیمه گذاران گرامی نسبت به حذف فیزیکی بیمه نامه شخص ثالث، طبق بخشنامه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران اقدام نموده است. بیمه گذاران عزیز می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این شرکت از طریق گزینه ” استعلام و دریافت بیمه شخص ثالث” بیمه نامه خود را مشاهده نمایند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، بر اساس گزارش های دریافتی، برای اطمینان از صدور بیمه شخص ثالث پیامکی شامل شماره بیمه نامه جدید ، نام بیمه گذار و همچنین تاریخ صدور و انقضای بیمه نامه و کد یکتای بیمه مرکزی برای بیمه گذاران ارسال می شود، لذا برای جلوگیری از سوء استفاده برخی از سود جویان و همچنین ایجاد اطمینان خاطر، بیمه گذاران ارجمند می توانند با وارد نمودن “کد ملی” و “شماره بیمه نامه” اطلاعات بیمه نامه خود را از طریق پایگاه اطلاع رسانی بیمه پاسارگاد، استعلام نموده و از صدور بیمه نامه و تحت پوشش قرار گرفتن آن اطمینان حاصل نمایند.

گفتنی است این اقدام ضمن مکانیزه شدن بیمه نامه‌های شخص ثالث، نظم بخشی خاصی نیز به این جریان وارد نموده است که این امر با فراگیر شدن ویروس کرونا و به عنوان یکی از راه کارهای کاهش نگرانی هموطنان گرامی از حضور در شعبه های شرکت بیمه و رعایت مسائل بهداشتی اجرایی شده است.

بر اساس بخشنامه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در اردیبهشت ماه سال گذشته، کلیه شرکت‌های بیمه‌ موظف شدند تا به منظور سهولت در دسترسی بیمه‌گذاران بیمه نامه شخص ثالث به اطلاعات بیمه‌نامه‌های خود و ارائه خدمات بیمه‌ای به آن ها بدون نیاز به وجود نسخه فیزیکی بیمه‌نامه، اقدامات لازم را انجام دهند.

کلیه هموطنان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به نشانی شعبه ها و نمایندگی های این شرکت در سراسر کشور به پایگاه اطلاع رسانی بیمه پاسارگاد به نشانی www.pasargadinsurance.ir مراجعه و یا با تلفن گویای ۸۲۴۸۹ (۰۲۱) تماس حاصل نمایند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا