ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

فرصت یک ماهه برای استفاده از ظرفیت نامحدود رایگان گوگل فوتو

کاربران کمتر از یک ماه برای بارگزاری تصاویر در سرویس گوگل فوتو بدون نیاز به پرداخت پول برای استفاده از ظرفیت ذخیره سازی بیشتر فرصت دارند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، گوگل اواخر سال گذشته اعلام کرد ظرفیت ذخیره سازی رایگان تصاویر و ویدیوهای کیفیت بالایی که کاربران در این سرویس بارگزاری می کنند، از اول ژوئن (۱۱ خرداد) به ۱۵ گیگابایت محدود می شود.

این ظرفیت برای اطلاعات کاربران در جی میل، اسناد ورک اسپیس، اسلایدها و اسپریدشیتها تقسیم خواهد شد و کاربران را ناچار می کند در تهیه بک آپ برای اطلاعاتشان هوشمندانه تر عمل کنند تا با محدودیت ظرفیت نگهداری روبرو نشوند. اما هر فایل کیفیت بالایی که کاربران پیش از اول ژوئن به گوگل فوتو ارسال کنند، مشمول محدودیت نخواهد شد و به این ترتیب کاربران تا اول ژوئن فرصت دارند از این سرویس استفاده کرده و تصاویرشان را در گوگل کلود بارگزاری کنند.

همچنین بخوانید

در حال حاضر سرویس تصاویر گوگل بک آپ نامحدود برای فایلهای رسانه ای کیفیت بالا فراهم می کند که کیفیت آنها نسبت به فایل اصلی اندکی کاهش پیدا می کند. ذخیره سازی تنها به فایلهایی محدود است که در شکل اصلی خود بارگزاری می شوند. اما از اول ژوئن به بعد، کاربران برای فضای ذخیره سازی ۱۰۰ گیگابایت باید دو دلار، ۲۰۰ گیگابایت سه دلار و برای دو ترابایت ۱۰ دلار در ماه پرداخت کنند.

بر اساس گزارش انگجت، کاربرانی که گوشی جدید پیکسل دارند می توانند از ذخیره سازی نامحدود به شکل رایگان بهره مند شوند البته به شرطی که تصاویر و ویدیوها را از گوشی پیکسل خود بارگزاری کنند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا