بورسبورس اوراق

افت ۳۵ هزار واحدی شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت

شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۳۵هزار و ۵۸۸واحد کاهش، معادل ۲.۹۵ درصد افت کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته‌ گذشته طی ۴روز معاملاتی تعداد ۱۴میلیارد و ۴۱۳میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۱۱هزار و ۷۲۱میلیارد ریال در بیش از یک میلیون و ۸۷هزار و ۲۳۰دفعه مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب ۳۰.۶۴، ۳۱.۷۰ و ۳۴.۶۵ درصد افت را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۲۱۸۹میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۴۳هزار و ۳۳۲میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۶.۸۹ و ۲۳.۷۷ درصد کاهش همراه شدند.

همچنین بخوانید

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته منتهی به ۱۷ اردیبهشت ماه با ۳۵هزار و ۵۸۸واحد کاهش، معادل ۲.۹۵ درصد افت کرد و به رقم یک میلیون و ۱۷۲هزار و ۲۶۲واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۴۴۱۸واحد کاهش، معادل ۰.۰۳درصد افت کرد و رقم ۴۲۲هزار و ۸۵۵واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۲۶ هزار و ۸۳۸واحد کاهش به رقم ۸۵۵هزار و ۵۱۶واحد و شاخص بازار دوم با ۶۹هزار و ۲۳۲واحد کاهش به عدد ۲ میلیون و ۳۷۸هزار و ۸۲۴واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۳.۰۴ درصد افت و شاخص بازار دوم با ۲.۸۳ درصد کاهش همراه شدند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا