بورسبورس اوراق

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۲/۲۷


امروز سهامداران شرکت‌های نورد و قطعات فولادی، سرمایه‌گذاری ملی ایران و سیمان شمال در بورس و معامله‌گران شرکت‌های هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، زغالسنگ پرورده طبس و سرمایه‌گذاری مس سرچشمه در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش آرمان اقتصادی، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۱۴ هزار و ۱۳۹واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۷۴هزار و ۶۷۱واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۶میلیارد و ۳۷۵میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۶هزار و ۷۲۲میلیارد تومان در بیش از ۳۴۳هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های نورد و قطعات فولادی، سرمایه‌گذاری ملی ایران و سیمان شمال بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سیمان بجنورد، سرمایه‌گذاری استان هرمزگان و گروه صنایع بهشهر ایران بیشترین افت را تجربه کردند.

همچنین بخوانید

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۹۲۰میلیون ورقه به‌ارزش ۲۱ هزار و ۱۹۷میلیارد تومان در ۱۰۶هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۸۹واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۷۵۷واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، زغالسنگ پرورده طبس و سرمایه‌گذاری مس سرچشمه بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های سرمایه‌گذاری سبحان، توسعه مولد نیروگاهی جهرم و سرمایه‌گذاری و عمران استان کرمان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا