ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

تکامل اجتماعی انسان با ارتباط فراگیر، پایدار و امن امکان‌پذیر است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: نیاز بشر امروز، ارتباطات فراگیر، پردامنه، امن و پایدار است که منجر به تکامل اجتماعی می‌شود و در این میان دست اندرکاران روابط عمومی و حوزه ارتباطات در هر سازمانی در واقع هنرمندانی هستند که می‌توانند اثر هنری تا بی‌نهایت خلق کنند.

به گزارش آرمان اقتصادی، مجید سلطانی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی، ضمن تبریک این روز به تمامی همکاران و دست اندرکاران حوزه روابط عمومی در سراسر کشور، به موضوع ریشه‌ای و مهم ارتباطات تاکید کرد و گفت: هدف نهایی تمامی ادیان الهی، تکامل انسانی و تکامل اجتماعی ست و ارتباطی فراگیر، پردامنه، پایدار و امن نیاز بشر امروز است تا به این تکامل اجتماعی دست یابد.

همچنین بخوانید

وی افزود: انسان های کامل و پویا، خانواده منسجم و سالم و تعاملات سودمندتر، محورهای اصلی و مهم برای تکامل اجتماعی هستند که همگی زمینه‌ساز پیشرفت‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در هر کشوری خواهد شد.

سلطانی با اشاره به وظیفه سنگین دست اندرکاران در حوزه ارتباطات و روابط عمومی در زمان حال، اظهار کرد: همدلی و هم‌فکری میان مردم با دست‌اندرکاران ارتباطات در شرکت مخابرات ایران باعث رونق کسب‌وکار و رضایتمندی مشتریان شرکت خواهد شد و این اتفاق تا به امروز به مدد دوستان در حوزه روابط عمومی در مجموعه شرکت مخابرات ایران به خوبی صورت گرفته است.

فعالیت‌های روابط عمومی یک هنر بی‌نهایت است

سلطانی با اشاره به قدمت طولانی روابط عمومی شرکت مخابرات ایران از یکپارچگی فعالیت‌های این حوزه با تمامی مناطق در سراسر کشور تقدیر کرد و افزود: کار روابط عمومی بسیار خطیر و تاثیرگذار و مانند شمشیر دو لبه است. افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند باید دانش کافی داشته باشند و با حساسیت، علاقمندی و پشتکار، هنرمندانه فعالیت‌هایشان را هدایت کنند. 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به شعار امسال اتحادیه جهانی مخابرات، به تمامی همکاران تاکید کرد این شعار را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند و در این رابطه افزود : در بخشی از برنامه ۱۴۰۰ شرکت مخابرات ایران، تحقق دیجیتال به منظور کنترل بحران آمده است که با اجرای این برنامه به رشد ارتباطات پایدار در شرایط کرونا منجر می‌شود تا خدمات مطلوب‌تری به مردم ارایه شود.

طبق اعلام شرکت مخابرات ایران، وی در ادامه با بیان اینکه شیوع کرونا در جهان موضوع آموزش حضوری را متحول کرده بر گسترش توسعه ارتباطات در تمامی مناطق با کمک تمامی بازیگران صحنه ارتباطات کشور تاکید داشت و تصریح کرد: برای برقراری ارتباط پایدار برای تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان با توجه به افزایش سرعت ارتباطات اینترنتی، از برنامه‌های شرکت مخابرات در سال جدید است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا