بانکبانک و بیمه

خدمات بانک مهر ایران منحصر به فرد است

نمایندگان سهامداران در جلسه مجمع عمومی عادی به‌ طور فوق‌العاده بانک مهر ایران اظهار کردند: خدماتی که این بانک ارائه می‌کند، بسیار منحصر به فرد است.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، سید فرید موسوی، نماینده بانک ملی در مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده بانک مهر ایران و رئیس مجمع گفت: بانک مهر ایران مسئولیت خطیری در نظام تأمین مالی کشور بر عهده دارد. همچنین خدماتی که این بانک ارائه می‌کند بسیار منحصر به فرد است و در بسیاری از موارد شاهدم که منشأ خیر و برکت بوده است. قدردان زحمات مدیران بانک مهر ایران هستیم.

در ادامه خسرو فرهی، نماینده بانک سپه و ناظر مجمع ضمن تشکر از دکتر مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک مهر ایران گفت: ایشان کاملاً متعهدانه و صادقانه بانک را هدایت کرده‌اند. اعضای هیأت مدیره نیز ترکیب مناسبی در این بانک ایجاد کرده‌اند و خوشبختانه شاهد توفیقات خوب بانک بوده‌ایم. هم از ایشان تشکر می‌کنیم و هم اینکه حمایت سهامداران از فعالیت‌های این بانک کمک می‌کند که بانک بتواند در آینده موفقیت‌های بیشتری کسب کند که قطعاً باعث پشتیبانی از کسب‌وکارهای فعال در جامعه خواهد بود.

مسعود نصر اصفهانی نماینده بانک ملت و دیگر ناظر مجمع نیز از سخنرانان این جلسه بود که اظهار کرد: بالندگی بانک مهر ایران و رشد روزافزون آن مشهود است. لازم است از دکتر اکبری و اعضای هیأت مدیره تشکر کنم. همه بانک‌ها مدعی اجرای بانکداری اسلامی هستند؛ اما بدون شک نماد بانکداری اسلامی بانک مهر ایران است و این برای ما به‌عنوان سهامدار افتخار است که بخشی از سرمایه بانک‌های ما در این بخش و برای کمک به بخش آسیب‌پذیر جامعه هزینه می‌شود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا