ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

شاتل موبایل برای خرید گوشی نوکیا به مشترکین خود تخفیف ویژه ارائه می‌کند

شاتل موبایل امکانی فراهم آورده تا مشترکین سیم‌کارت‌های این اپراتور تلفن همراه بتوانند با استفاده از تخفیف ویژه ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار تومانی، گوشی هوشمند نوکیا خریداری کنند.

به گزارش آرمان اقتصادی، بنابر اعلام روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور طی توافقاتی که با شرکت سامتل به عنوان نماینده رسمی نوکیا در ایران انجام داده، برای مشترکین خود امکان خرید دو مدل از گوشی‌های تلفن همراه نوکیا را با تخفیف ویژه فراهم کرده است. بر این اساس، همه مشترکین جدید و قدیمی سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل موبایل، تا پایان بهار ۱۴۰۰ می‌توانند با استفاده از کد تخفیفی که شاتل موبایل در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد، از فروشگاه اینترنتی موبایلتو برای خرید گوشی های نوکیا ۳.۴ و نوکیا ۵.۴ به ترتیب ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار تومان تخفیف بگیرند.

گوشی نوکیا ۳.۴ با صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچی، از سه دوربین ۲، ۵ و ۱۳ مگاپیکسل، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسل و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر برخوردار است. این گوشی علاوه بر تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی برای دارندگان سیم‌کارت شاتل موبایل، به همراه هدیه کارت حافظه ۳۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

گوشی نوکیا ۵.۴ نیز از صفحه نمایش ۶.۳۹  اینچ، چهار دوربین ۲، ۲، ۵ و ۴۸ مگاپیکسل، دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسل و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر برخوردار است. این گوشی نیز، علاوه بر تخفیف ۲۰۰ هزار تومانی برای مشترکین شاتل موبایل، به همراه هدست هدیه در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

هر دو گوشی با گارانتی ۵ ستاره و ۱۸ ماهه خدمات پس از فروش سامتل ارائه می شوند و به مدت یک ماه از تاریخ فعال‌سازی، در صورت وجود ایراد سخت‌افزاری تعویض خواهند شد.

شاتل موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش ۳G و ۴G/LTE در سراسر کشور است که برای نخستین بار در ایران، فناوری نوآورانه «سیم‌کارت هوشمند» را به بازار ارتباطی کشور معرفی کرده که بر اساس آن، سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل با تحلیل آنتن های موجود در محدوده محل حضور مشترک، بهترین آنتن و پوشش شبکه را به طور خودکار برای وی انتخاب می‌کند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا