بورسبورس اوراق

زمان افزایش سرمایه ” آپ” ، “پردیس” و “ثباغ”

آسان پرداخت پرشین به همراه دو شرکت بورسی و فرابورسی، زمان برگزاری مجمع فوق العاده و افزایش سرمایه ۱۰۰ ، ۵۰ و ۳۲ درصدی را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، دو شرکت بورسی آسان پرداخت پرشین و سرمایه گذاری پردیس و شرکت فرابورسی باغمیشه،زمان برگزاری مجمع فوق العاده را اعلام کردند.

در این راستا،” آپ”،”پردیس” و “ثباغ” برای تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه به این مجمع می روند.

آسان پرداخت پرشین ۱۰۰ میلیاردتومانی طبق مصوبه اخیر هیات مدیره مجوز افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از محل سود انباشته را از سازمان بورس با هدف اجرای طرح توسعه پایانه های فروشگاهی گرفت تا ۲۰۰ میلیارد تومانی شود.

همچنین بخوانید

همچنین سرمایه گذاری پردیس با سرمایه ۱۰۰ میلیارد تومانی، مجوز افزایش سرمایه ۵۰ درصدی را از سازمان اخذ کرد تا ۵۰ میلیارد تومان از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف افزایش حجم سرمایه‌گذاری‌ها به سرمایه فعلی بیفزاید.سرمایه گذاری تدبیر با ۶۵.۳ درصد و بیمه پارسیان با ۹.۹ درصد سهم در ترکیب سهامداری این شرکت سرمایه گذاری که درخرید و فروش اوراق بهادار فعالیت دارد،حضور دارند.

شرکت شهرسازی و خانه سازی باغمیشه نیز با سرمایه ۱۰۰ میلیارد تومانی توانست مجوز افزایش سرمایه ۳۲ درصدی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی بگیرد تا با هدف اصلاح ساختار مالی،۱۳۲ میلیارد تومانی شود.

آسان پرداخت: ساعت ۱۰ روز یکشنبه ۱۲ شهریور در مجموعه رفاهی و فرهنگی گمرک

سرمایه گذاری پردیس: ساعت ۱۱ روز یکشنبه ۱۲ شهریور در هتل سیمرغ

باغمیشه: ساعت ۱۱ روز یکشنبه ۱۲ شهریور در جاده ائل گلی تبریز

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا