بانکبانک و بیمه

گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در بانک ملی ایران

کاربران کانال بانک ملی ایران در اپلیکیشن «بله» می توانند امروز در مسابقه ای که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد، شرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، شرکت کنندگان در این مسابقه باید به این سوال پاسخ دهند که «خرمشهر چند ماه در اشغال نیروهای بعثی بود؟» به ۳ نفر از برندگان این مسابقه، جایزه ۳ میلیون ریالی اهدا خواهد شد. کانال بانک ملی ایران در اپلیکیشن «بله» به نشانی bankmelli۱۳۰۷@ در دسترس است.

همچنین امروز و به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، نادر اکبری وند رئیس و جمعی از همکاران اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران با حضور در دفتر حوزه بسیج بانک، یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، به ویژه شهدای آزادسازی خرمشهر را گرامی داشتند.

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران در این مراسم با بیان این که بزرگ ترین وظیفه ما در حال حاضر حرمت راه شهیدان و حفظ کردن راه آنان است، ضمن گرامیداشت یاد شهید جاویدالاثر مجتبی گلشناس و دیگر شهدای گرانقدر آزاد سازی خرمشهر، گفت: سوم خرداد، آیینه گویایی از تاریخ و جغرافیای دفاع مقدس و جهاد آگاهانه و شجاعت مظلومانه ملت ایران است.

علیرضا گلشناس، فرزند جاویدالاثر شهید مجتبی گلشناس نیز در این جلسه به ذکر خاطراتی از رشادت های پدر و همرزمانش پرداخت.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا