انرژی

حق وردی: قطعی برق مشکلاتی را برای برگزاری امتحانات دانش آموزان و دانشجویان ایجاد کرده است

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت که قطعی برق مشکلاتی را برای امتحانات دانش آموزان و دانشجویان چه به صورت حضوری و چه به صورت غیر حضوری ایجاد کرده است.

حسین حق وردی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: قطعی برق مشکلاتی را برای برگزاری امتحانات حضوری و غیر حضوری دانش آموزان و همچنین دانشجویان ایجاد کرده است. نمونه اش این است که در مدرسه ای برق قطع شده و باید پرینت سوالات امتحانات هم ساعت ۸ صبح باید گرفته شود. در این شرایط برق نبوده که بخواهند پرینت بگیرند و بلاتکلیف مانده اند.

همچنین بخوانید

وی افزود: فراتر از موضوع امتحانات در خانه ها بیماران مبتلا به کرونا هستند که برای تنفس به دستگاه اکسیژن احتیاج دارند که با برق کار می کند. از طرف دیگر مشکلاتی در چراغ های راهنمایی رانندگی هم ایجاد کرده است.

حق وردی ادامه داد: طی سال های گذشته وقتی پیک مصرف به ۵۶ هزار مگاوات می رسید برق قطع می شد و پیش از آن قطعی برق نداشتیم ولی امسال در حالیکه هنوز به اوج گرما نرسیدیم و مصرف در ۴۴ هزار مگاوات است شاهد قطعی برق هستیم که این نشان از نبود مدیریت صحیح دارد. موضوع دیگر این بوده که چرا صبح زود برق قطع می شود. مگر نه اینکه پیک مصرف از ساعت ۱۱ تا ۴ بعد از ظهر بوده پس چرا صبح زود برق را قطع می کنند؟

این نماینده مجلس با طرح این پرسش که چرا در زمستان برق را قطع کردند گفت: آن زمان بیان می کردند که به دلیل نداشتن سوخت نیروگاه قطعی برق داریم. برای تابستان هم می گویند که بارندگی کم است. پس تکلیف مدیریت درست چه می شود و چرا سال های گذشته این وضعیت را شاهد نبوده ایم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا