اقتصاد کلان

تذکر حاجی دلیگانی به دولت برای ساماندهی بازار بورس

یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در تذکری خواستار رسیدگی به بازار بورس و اجرای مصوبات شورای عالی بورس درباره سهامداران خرد و حقیقی شد.

به گزارش آرمان اقتصادی، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر نیرو گفت: آب شرب حق همه مردم است اما در هفته گذشته متوجه شدیم که چندین شهر و روستا دچار قطعی آب شدند و لازم است تدبیری در این باره اندیشیده شود.

همچنین بخوانید

این عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور اظهار کرد: نزدیک به سه ماه است که پیشنهادات لازم برای ساماندهی بازار بورس جمع آوری شده و از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی هم در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا مطرح شده است، قرار بر این بود که این موارد مورد ارزیابی قرار گیرد و در این باره تصمیم گیری شود. چه کاری مهمتر از ساماندهی بازار بورس است که به این موضوع نمی پردازید؟ بیش از نیمی از مردم کشور در بورس متضرر شده اند و باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: چرا مصوبات شورای عالی بورس درباره سهامداران خرد و حقیقی را اجرا نمی‌کنید؟

حاجی دلیگانی در پایان به وزیر جهاد کشاورزی گفت: دامداران مشکلات زیادی برای تأمین علوفه و نهاده‌ها دارند و باید به میدان بیایید و این مشکلات را پیگیری کنید.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا