صنعت، معدن، تجارت

آزادسازی پهنه‌های اکتشافی معدنی عقب افتاد

دفتر اکتشافات وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه‌ای از تغییر برنامه زمان‌بندی آزادسازی پهنه‌های معدنی مطالعاتی، خبر داد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از وزارت صمت، دفتر اکتشافات وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه‌ای از تغییر برنامه زمان‌بندی آزادسازی پهنه‌های معدنی مطالعاتی، خبر داد. این اطلاعیه با اشاره به ضرورت به‌روزرسانی سامانه کاداستر، رفع برخی ایرادها و تسهیل در اجرای فرآیندهای فعال، از اجرای برنامه آزادسازی بقیه پهنه‌های اکتشافی کشور با چند روز تأخیر خبر داده است.

بر اساس این اطلاعیه، تاریخ آزادسازی پهنه‌های اکتشافی در استان‌های سیستان و بلوچستان، آذربایجان‌غربی، ایلام، زنجان و خراسان‌رضوی در تاریخ ۱۳ تیر ماه، زمان آزادسازی پهنه‌های اکتشافی در استان‌های سمنان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان و قزوین در تاریخ ۱۵ تیرماه و تاریخ آزادسازی پهنه‌های اکتشافی در استان‌های خراسان‌جنوبی، خراسان‌شمالی، جنوب استان کرمان، کرمان و قم در تاریخ ۱۶ تیرماه خواهد بود.

همچنین زمان آزادسازی پهنه‌های مذکور در استان‌های البرز، آذربایجان‌شرقی، کهگیلویه و بویر احمد، همدان و اصفهان به تاریخ ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۰ و تاریخ آزادسازی پهنه‌های اکتشافی در استان‌های فارس، منطقه آزاد ماکو، گیلان، گلستان و مرکزی به تاریخ ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۰ تغییر پیدا کرده است.

بر اساس این اطلاعیه، اسامی پهنه‌های مشمول آزادسازی در اطلاعیه‌های سامانه کاداستر منتشر خواهد شد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا