خودروصنعت، معدن، تجارت

فراری با مدیر عامل جدید خود پا به دنیای فناوری‌های نوین می‌گذارد


شرکت سازنده خودروهای لوکس فراری با انتصاب بندتو ویگنا، مدیر یک شرکت مشهور تراشه سازی، به عنوان مدیر عامل جدید خود، به سمت فناوری های نوین و برقی کردن خودروهای خود پیش می رود.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از رویترز، شرکت خودروسازی فراری با انتصاب بندتو ویگنا، مدیر یک شرکت مشهور تراشه سازی، به عنوان مدیر عامل جدید خود، به سمت فناوری های نوین و برقی کردن خودروهای خود پیش می رود.

ویگنا، یک مدیر ۵۲ ساله تبعه ایتالیا، در حال حاضر بزرگترین بخش شرکت سازنده تراشه STMicrolectronics را رهبری می‌کند.

انتصاب وی یک جای خالی شش ماهه در راس این خودروساز لوکس را پر می کند، جایی که لوئیس کامیلری، رئیس اجرایی سابق پس از نزدیک به دو سال و نیم در این نقش در ماه دسامبر بازنشسته شد.

جان الکان، رئیس هیات مدیره فراری،یکی از فرزندان خانواده آگنلی که فراری را از طریق شرکت سرمایه گذاری خود Exor کنترل می کند، گفت که این شرکت از انتصاب ویگنا به عنوان مدیرعامل جدید خود خوشحال است.

وی در بیانیه روز چهارشنبه خود گفت: درک عمیق او از فن آوری هایی که عامل بسیاری از تحولات صنعت ما بوده است و نوآوری اثبات شده او و همچنین مهارت های رهبری و تجاری وی، باعث تقویت بیشتر فراری و سرگذشت منحصر به فرد و عملکرد این شرکت در دوره هیجان انگیز پیش رو خواهد شد.

فراری که در حال حاضر مدل های مختلف هیبریدی را تولید می کند، ساخت اولین خودروی تمام برقی خود را برای سال ۲۰۲۵ وعده داده است.

از زمان کناره گیری کامیلری، الکان به طور موقت شرکت را هدایت می کرد. در ماه آوریل او گفت که مدیر عامل جدید فراری باید “از همه ویژگی های مناسب، از جمله توانایی های فن آوری” برخوردار باشد.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا