اقتصاد کلان

بازدید نوبخت از پروژه‌های آب و خاک و ریلی اردبیل

ایسنا/اردبیل معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در سفر نیم روزه به استان اردبیل از پروژه‌های آب و خاک و ریلی این استان بازدید می‌کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در حالی دقایقی پیش وارد فرودگاه اردبیل شد که قرار است به صورت هوایی از پروژه‌های آب و خاک شمال استان بازدید کند تا از نزدیک در جریان روند تکمیل پایاب سد خداآفرین و اراضی تحت پوشش آبیاری مدرن این مزارع حاصلخیز برود.

همچنین بخوانید

نوبخت در سفر نیم روزه به اردبیل همچنین از سد در حال احداث عمارت گرمی نیز بازدید خواهد کرد تا با تزریق اعتبار ملی روند احداث و تکمیل این پروژه سرعت گرفته و امسال شاهد آبگیری این سد در منطقه شمال استان اردبیل باشیم.

نوبخت که به دعوت استاندار اردبیل و نمایندگان استان در مجلس در این استان حضور پیدا کرده، قرار است در کنار بازدید از این پروژه‌ها از راه آهن اردبیل – میانه که با پیشرفت مناسب در حال تکمیل است، بازدید کند تا با تأمین اعتبارات مورد نیاز سرعت اجرای این پروژه به شکل مطلوب اتفاق افتاده و بهره‌برداری از این پروژه ریلی را شاهد باشیم.

در سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه قرار است استاندار اردبیل، مدیران، مسئولان و همچنین نمایندگان استان در مجلس به دنبال مصوباتی خوب در تأمین اعتبارات ملی برای تکمیل پروژه‌های زیربنایی هستند تا هر چه سریعتر با بهره‌برداری از این پروژه‌ها زمینه توسعه و پیشرفت استان در ابعاد مختلف فراهم آید.

این اولین سفر نوبخت در سال جاری به استان اردبیل است و انتظار می‌رود تا پایان دولت دوازدهم از طریق منابع و ردیف‌های ملی اعتبارات بیشتری جذب استان اردبیل شود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا