بانکبانک و بیمه

تفکر راهبردی در میان کارکنان بانک توسعه تعاون

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: تفکر راهبردی مختص به لایه مدیریتی بانک نیست، بلکه کلیه کارکنان با دیدگاه راهبردی به تقویت نقش توسعه ای بانک کمک شایانی می کنند.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه با برخی معاونین استانها اظهار داشت: حجم بالایی از عملیات بانکی استانها صرف فعالیت توسعه ای و در راستای ایجاد آثار اجتماعی مثبت میان اقشار کم برخوردار جامعه می شود، و از این رو استخراج تراز اقدامات و شاخص های توسعه ای بانک در کنار تراز مالی بانک نشان دهنده عملکرد حقیقی بانک توسعه تعاون باشد.

وی نهادینه شدن تفکر راهبردی میان همکاران را در تحقق اهداف توسعه ای بانک مهم بر شمرد و گفت: همه همکاران در سطوح اجرایی و راهبری با آگاهی از سیاست ها و راهبردهای بانک؛ فرآیندهای اجرایی را در سطح شعب به گونه ای اجرا نمایند، که نقش آفرینی بانک در طرح های ملی و اعطای تسهیلات توسعه ای به نحو مناسبی محقق گردد.

عصارزاده به نقش مهم معاونین استانها در پیشبرد برنامه های عملیاتی استانها اشاره نمود و گفت: در هر استان، با توجه به اندازه فعالیت استانها، بین یک تا سه معاون در مدیریت شعب استان مشغول بکار هستند، که راهبری بسیاری از مسائل اجرایی استان، تقویت توان تسهیلاتی، حمایت و ارتقای سرمایه انسانی، مدیریت جریان منابع و مصارف و مدیریت نقدینگی از جمله مهم ترین ماموریت های آنها می باشد.

وی افزود: توفیق استان در تحقق برنامه ابلاغی و ارتقای شاخص های مالی و بانکی تا حد زیادی وابسته به نحوه فعالیت معاونین استانها است و هر استانی در این جایگاه، حائز مزیت باشد، با نتیجه بهتری در عملکرد مواجه بوده است.

وی با بررسی عملکرد بانک توسعه تعاون در شاخص های کلان گفت: رشد کمی تسهیلات و سپرده ها تا حد مناسبی محقق گردیده است، و علاوه بر رشد کمی شاخص ها، تاکید زیادی بر کیفیت و سرعت خدمات بوده است.

وی در ادامه به همکاران توصیه کرد مسئولیت پذیری و پذیرش جایگاه های جدید را فرصتی برای خدمت شایسته در عرصه های اقتصادی تلقی نمایند و ادامه داد: گرچه جابجایی های متعارف و چرخش های نیروی انسانی میان شعب و شهرها تا حدی همکاران را دچار زحمت می نماید، لیکن توجه به ایفای نقش ارزنده عزیزان در صحنه های اقتصادی و احساس وظیفه در این جنگ اقتصادی، می تواند به افزایش انگیزه همکاران در پذیرش نقش های جدید کمک شایانی نماید.

در این جلسه سعید معادی معاون بازاریابی و استانها، احمد محمدی مدیر امور شعب و استانها، هادی بخت یار رییس و محمد رضا ریگی معاون اداره کل راهبری استانها مطالب مهمی را در خصوص عملکرد استانها مطرح نمودند و حسن ابراهیم زاده و امید لطفی معاونین استان خراسان رضوی، قاسم عبداله زاده (معاون استان چهار محال و بختیاری)، کوروش ذوالعلی و ایوب ملایی زاده (معاونین استان کرمان)، حبیب فرجی (معاون استان لرستان)، یوسف قاسمی (معاون استان مازندران) و رحیم رسولی (معاون استان همدان) نقطه نظرات و دیدگاه های خود را در خصوص عملیات بانکی استانها مطرح نمودند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا