بورسبورس اوراق

شاخص بورس ۴۴ واحد افت کرد


شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت افت ۴۴ واحدی مواجه شد.

به گزارش آرمان اقتصادی، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۸میلیارد و ۷۵۴میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۵هزار و ۲۳۲میلیارد تومان در بیش از ۵۲۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۴۴واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۵۰هزار و ۱۵۹واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های سیمان اصفهان، ملی صنایع مس ایران و گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید شد و در مقابل شرکت‌های معدنی و صنعتی گل گهر، فولاد مبارکه اصفهان و صنایع پتروشیمی خلیج فارس با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۷۱۴میلیون ورقه به‌ارزش ۹هزار و ۷۵۴میلیارد تومان در ۴۱۸هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۹۵واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۳۶۲واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی صنعتی مینو، پلیمر آریا ساسول و ذوب آهن اصفهان شد و در مقابل شرکت‌های بیمه کوثر، سرمایه‌گذاری و عمران استان کرمان و توکاریل بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا