بورسبورس اوراق

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۵


امروز سهامداران شرکت‌های معدنی دماوند، فرآورده‌های نسوزآذر و تامین ماسه و ریخته‌گری در بورس و معامله‌گران شرکت‌های بیمه کوثر، شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه و توکاریل در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۴۴واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۵۰هزار و ۱۵۹واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۸میلیارد و ۷۵۴میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۵هزار و ۲۳۲میلیارد تومان در بیش از ۵۲۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های معدنی دماوند، فرآورده‌های نسوزآذر و تامین ماسه و ریخته‌گری بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سیمان اصفهان، سیمان کردستان و گسترش صنایع و خدمات کشاورزی بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۷۱۴میلیون ورقه به‌ارزش ۹هزار و ۷۵۴میلیارد تومان در ۴۱۸هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۹۵واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۳۶۲واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های بیمه کوثر، شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه و توکاریل بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های رایان هم‌افزا، فرابورس ایران و شیر پاستوریزه پگاه فارس بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا