امور زیربناییتعاون و اشتغال

کمک فنی-اعتباری وزارت کار به طرح‌های توسعه‌ای خوزستان

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این وزارتخانه به طرح‌های توسعه‌ای خوزستان که نیازمند کمک فنی-اعتباری هستند، کمک خواهد کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عیسی منصوری در دیدار مدیران این وزارتخانه با استاندار خوزستان در اهواز اظهار کرد: مشکلات کسب و کار برخی شهرهای خوزستان، در مرحله‌ای قبل از دریافت وام است و وام دادن، مشکلات کسب و کار در این مناطق را حل نمی‌کند.

وی افزود: برای این مناطق باید برنامه‌ریزی داشته باشیم تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم، در این مناطق یا می‌توان صنعتی ایجاد کرد که وابسته به جغرافیا و طبیعت نباشد یا اینکه تحولی در اقتصاد آن منطقه ایجاد شود.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: تا مسائل مربوط به آب در استان خوزستان حل نشود، برنامه خوزستان مشخص نخواهد شد زیرا آب در حوزه‌های بسیاری، مساله اصلی است.

منصوری عنوان کرد: برنامه‌ریزی و ارائه بسته‌های حمایتی، به معنای وام دادن نیست و می‌توان کارهای کلیدی‌تری برای حل مشکلات انجام داد.

وی ادامه داد: اجرای طرح‌ها باید اثر بنیادین در اقتصاد منطقه داشته باشد و طرح‌ها به شکلی اجرایی شوند که نهادینه شوند. هر طرحی که مسئولان خوزستان روی میز قرار می‌دهند، باید مشخص شود که در ماه‌های آینده دولت چه میزان از آن اجرایی خواهد شد تا به یک هویت و شکل یافتگی برسد که پس از دولت نیز شاهد ادامه اجرای آن باشیم.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مسئولان باید طرح‌هایی برای ایجاد اشتغال ارائه دهند که در منطقه اثرگذار باشد و این طرح‌ها نباید از جنس وام باشند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا