صنعت، معدن، تجارت

مردم با حضور در پای صندوق های رای پشتیبان اقتصاد کشور شوند

رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پیامی ضمن دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات فردا گفت: با حضور هرچه گسترده‌تر، بسترساز و پشتیبان حقیقی تولید و رفع موانع آن باشیم.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، علی مؤیدی خرم‌آبادی، رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه خداوند متعال را شاکریم که در ایام بی‌نظیر و آغازین گام دوم انقلاب اسلامی در اوج قله‌های شکوفایی، اقتدار و سربلندی ایستاده‌ایم، گفت: اکنون بر ماست تا از ثمره همه ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌ها با تمام توان دفاع کنیم و هر آنچه در توان داریم برای پیروزی در عرصه‌های مختلف و مشخصاً عرصه جهاد اقتصادی که اولویت اساسی زمانه‌ی ماست بکار ببندیم.

وی افزود: در این شرایط لازم است تا امت بصیر و همیشه در صحنه کشورمان یک بار دیگر در تبعیت و پیروی از منویات روشنگرانه رهبر عزیز و دلسوز ایران اسلامی در این میدان سرنوشت‌ساز قوی‌تر از گذشته حاضر شوند و خط بطلان دیگری بر همه‌ی نقشه‌های شوم دشمن بکشند.

به گفته این مقام مسئول یکایک کارکنان و مدیران ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و خانواده‌های آنان در ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ ضمن حضور در شعب اخذ رأی و شرکت در این رویداد عظیم، بار دیگر ولایتمداری و وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان می کشیم.

مؤیدی خرم‌آبادی توضیح داد: در پایان اینجانب به عنوان خادمی کوچک در عرصه جهاد اقتصادی از شما مردم انقلابی، بصیر و آگاه ایران اسلامی نیز دعوت می‌کنم با حضور هرچه گسترده‌تر در انتخابات، بسترساز و پشتیبان حقیقی تولید و رفع موانع آن باشید.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا