بورسفرابورس

همراهی آیفکس با شاخص بورس تهران

در جریان معاملات امروز، (یکشنبه، ۲۷ تیر ماه) شاخص کل فرابورس با کاهش ۱۴۲ واحد به رقم ۱۸ هزار و ۸۴۵ واحد رسید.


به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از (سنا)، برپایه معاملات دومین روز هفته فرابورس ایران، بیش از ۶ میلیارد و ۱۶۶ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۱۰۱ هزار و ۴۰۴ میلیارد ریال دادوستد شد.

در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، شرکت بانک دی با ۱۲ واحد، شرکت پالایش نفت شیراز با ۱۰ واحد، شرکت پالایش نفت لاوان با ۹ واحد، بیمه دی با ۳ واحد و شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان با ۲ واحد بیشترین تاثیر مثبت بر رشد شاخص را داشته اند.

در مقابل شرکت پلیمر آریا ساسول با ۲۲ واحد، شرکت پتروشیمی زاگرس با ۱۸ واحد، شرکت صنعتی مینو با ۱۴ واحد، شرکت سنگ آهن گهر زمین با ۱۳ واحد و شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور با ۸ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

همچنین، شرکت‌ پالایش نفت لاوان با ۵ درصد، شرکت صنایع بهداشتی ساینا با ۴.۹۹ درصد، شرکت پالایش شیراز با ۴.۹۷ درصد، شرکت شرکت سیمان لار سبزوار با ۴.۹۴ درصد و شرکت تولید و صادرات ریشمک با ۴.۷۳ درصد بیشترین افزایش قیمت را داشته اند.

از سوی دیگر، بیمه تجارت نو با ۵ درصد، شرکت صنایع ماشین های اداری ایران با ۴.۹ درصد، شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود با ۴.۸۹ درصد، شرکت‌ ذوب روی اصفهان با ۴.۸۸ درصد و شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران با ۴.۸۳ درصد بیشترین کاهش قیمت را داشته اند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا