خودروصنعت، معدن، تجارت

روسیه خودروهای پژو، سیتروئن و اوپل صادر می‌کند


گروه خودروسازی استلانتیس Stellantis که با ادغام دو شرکت پژو سیتروئن PSA و فیات کرایسلر Fiat Chrysler تاسیس شده است، از ایجاد یک قطب تجاری در روسیه برای صادرات خودروهای خود به اروپا، آمریکای لاتین و آفریقای شمالی خبر داد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از خبرگزاری تاس، گروه خودروسازی استلانتیس Stellantis که با ادغام دو شرکت پژو سیتروئن PSA و فیات کرایسلر Fiat Chrysler تاسیس شده است، از ایجاد یک قطب تجاری در روسیه برای صادرات خودروهای خود به اروپا، آمریکای لاتین و آفریقای شمالی خبر داد.

تاس در گزارشی از مراسم افتتاح مرکز PSMA Rus در منطقه کالوگا اعلام کرد که صادرات خودروهای استلانتیس از نیمه دوم سال ۲۰۲۱ آغاز می شود.

شرکت استلانتیس طی بیانیه ای گفت: به دنبال استراتژی توسعه بلند مدت در منطقه اوراسیا و گسترش تجارت فراتر از مرزهای خود، گروه استلانتیس ایجاد یک قطب صادراتی برای عرضه اتومبیل و موتور خودرو به اروپا، آمریکای لاتین و آفریقای شمالی را اعلام می کند. اولین تحویل خودروها در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ آغاز می شود.

طبق بیانیه استلانتیس، این شرکت قصد دارد صادرات مدل های “پژو اکسپرت”، “اوپل ویوارو” و “سیتروئن جامپی” را در نوامبر ۲۰۲۱ آغاز کند و امسال ۱۲۰۰۰ دستگاه را تحویل خواهد داد.

بر اساس این گزارش، استلانتیس در حال حاضر تولید انبوه موتورهای دیزلی را با هدف صادرات آغاز کرده است.

نمایندگی های این شرکت در روسیه با برندهای پژو، سیتروئن، اوپل، یورورپار، خدمات خودروی یورورپار، جیپ، فیات، فیات حرفه ای و موپار فعالیت می کنند و همچنین دارای یک سایت تولیدی در منطقه کالوگا است.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا