کسب و کار

جلیقه خبرنگاری کتان و جلیقه تبلیغاتی

استفاده از جلیقه‎‌ خبرنگاری برای افراد مشغول در این حرفه از جمله روش‎‌های شناخت آن‎‌ها از سایرین می‎‌باشد. این جلیقه می‌تواند متناسب با شرایط کار خبرنگار، جنس و رنگ متفاوتی داشه باشد. اما چیزی که در خصوص آن اهمیت دو چندان پیدا می‌کند کیفیت پارچه به کار رفته در آن است. در واقع جلیقه‎‌ خبرنگاری علاوه بر متناسب بودن با فضای کار، می‎‌بایست از قیمت و کیفیت متناسبی برخوردار باشد تا افراد  مجبور به خرید مجدد آن نباشند.

 

به طور کلی کارکنان هر سازمان و یا هر شغلی لباس کار مخصوص به خود و متناسب با فضای کار خود را می‌پوشند که نشان از وظیفه و یا حضور آن فرد در آن سازمان می‎‌باشد. خبرنگاران نیز از این قاعده مستثنی نیستند. آن‎‌ها از جلیقه خبرنگاری مخصوص به خود در حین فعالیت استفاده می‌کنند تا بتوانند به راحتی اعلام هویت نمایند. اما نکته‎‌ای که در خصوص این جلیقه‎‌ها وجود دارد این است که جنس و نوع آن با سایر جلیقه‎‌هایی که ممکن است در ارگان خاصی مشاهده کنید متفاوت می‎‌باشد که خوشبختانه تولیدکنندگان توجه و دقت بالایی در این امر دارند.

همچنین بخوانید

انواع جلیقه خبرنگاری

همان طور که اشاره کرده بودیم جلیقه‎‌های خبرنگاری می‌توانند در مدل‎‌های متفاوتی تولید شوند که جلیقه خبرنگاری ۸ جیب و یا جلیقه خبرنگاری کتان، از جمله این مدل‎‌ها هستند. در جلیقه‎‌های از جنس کتان سعی می‌شود تا جنس پارچه، صد در صد از کتان خالص باشد تا کیفیت و راحتی بالایی را برای فرد به ارمغان آورد. این جلیقه‎‌ها را می‌توان در انواع رنگ‎‌های سرمه‎‌ای، کرم و مشکی در فروشگاه‎‌های مخصوص فروش جلیقه و ابزار کار مشاهده نمود. جلیقه‎‌های ۸ جیب نیز معمولاً از جنس کتان و بسیار راحت بوده و تولیدکننده می‌بایست در هنگام تولید به استانداردهای لازم و ایجاد طراحی زیبا توجه نماید. ژبله خبرنگاری ۸ جیب کاملاً مناسب افرادی که علاقه‎‌ای به حمل کیف ندارند بوده و کمک می‌کند تا لوازم مورد نیاز خود را به راحتی با خود همراه سازند.

یک جلیقه‎‌ کتان خبرنگاری باید از چه ویژگی‎‌هایی برخوردار باشد؟

شناخت ویژگی‌های جلیقه‎‌ی خبرنگاری قطعاً در انتخاب نوع مناسب آن تأثیرگذار بوده و کمک می‌کند تا مطابق با سلیقه و بودجه خود بهترین جلیقه را تهیه فرمایید.

  • کیفیت جلیقه: به طور کلی خبرنگاران می‎‌بایست ساعات طولانی را در اجتماعات و یا نشست‎‌ها و جلسات حضور داشته باشند. بنابراین انتخاب جلیقه‎‌ای که بتوانند در طی شست و شوی‎‌های مداوم رنگ و کیفیت خود را از دست ندهد و ظاهر خود را در طولانی مدت حفظ کند، از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • لوگوی روی جلیقه: گاهی بعضی از افراد برای سازمان و یا ارگان خاصی مشغول به کار هستند که در نتیجه باید لوگو یا آرم سازمان بر روی جلیقه چاپ و یا گلدوزی شود. اما در صورتی، جلیقه مناسب چاپ و ایجاد لوگو است که جنس پارچه‌‎ی به کار رفته در آن کاملاً مناسب و مطلوب این امر باشد.
  • استانداردهای به کاررفته در آن: یکی از مسائل بسیار مهمی که در تولید جلیقه خبرنگاری معمولاً مطرح می‌شود استانداردهای به کار رفته در آن است. در واقع از طرف اتحادیه معمولاً استانداردهایی ارائه می‌شود که جلیقه‎‌ها می‎‌بایست بر طبق آن دوخته شوند و تولیدکنندگانی که از نظر سایز، دوخت و الگو و… بتوانند حداکثر میزان استاندارد را به کار بگیرند از محصولات بهتری برخوردار خواهند بود.
  • خلاقیت در تولید جلیقه: انتخاب جلیقه‎‌ای مناسب که علاوه بر ایجاد احساس راحتی بتواند زیبایی و آراستگی بیشتری را برای فرد ایجاد کند یکی از مسائلی است که یک خبرنگار می‌‎بایست در هنگام انتخاب جلیقه‎‌ی خبرنگاری مدنظر خود به آن توجه کند. در واقع بعضی از تولی کنندگان با به کار بردن طرح‎‌های زیبا در هنگام دوخت، انتخاب رنگ‎‌های مناسب و زیبا و نیز ایجاد جیب‎‌های کاربردی در جای مناسب سعی در ارائه‎‌ی اجناسی بهتر دارند.

یکی از نکاتی که در خصوص خرید جلیقه تبلیغاتی مطرح است نوع فعالیت مدنظر شما می‎‌باشد. چرا که برای فعالیت‎‌های مختلف به جلیقه‎‌های متفاوتی نیاز پیدا خواهید کرد. برای مثال فردی که در جمعیت هلال احمر مشغول به کار است قطعاً باید جلیقه‎‌ای متفاوت از سایر جلیقه‎‌های خبرنگاری در اختیار داشته باشد تا بتوان او را به عنوان عضوی از این سازمان شناسایی کرد. اما موضوعی که در خصوص هر نوع جلیقه‎‌ای اهمیت بالایی دارد جنس مناسب و کیفیت بالای آن است؛ چرا که پایین بودن کیفیت و جنس، سبب ضرر مالی و پرداخت هزینه‎‌ی مکرر برای خرید جلیقه‎‌ می‌شود.

جلیقه تبلیغاتی کتان

این جلیقه‎‌ها به  گروه‎‌ جلیقه‎‌ی خبرنگاری تعلق داشته و از زیپ‎‌ متوسط و سرآستین متناسبی برخوردار هستند. این جلیقه‎‌ها امکان راحتی فرد در هنگام حرکت و جابجایی را فراهم نموده و دارای شکل‎‌های خاصی می‌باشند.

نمونه‎‌هایی از جلیقه کار تبلیغاتی

  • جلیقه‏‎‌های تبلیغاتی مدل پرشین شش جیب: این جلیقه از جنس فلامنت کجراه (ویسکوز فلامنت) بوده و به علت کیفیت بالایی که دارد امکان چاپ و ایجاد لوگو بر روی آن وجود داشته و دارای زیپ فلزی و آستر بسیار مناسب می‎‌باشد که این موضوع سبب شده تا به یکی از پرفروش‌ترین جلیقه‎‌های خبرنگاری تبدیل شود.
  • جلیقه‎‌های تبلیغاتی سالیان مدل چهار جیب: این محصول نیز از جنس ویسکوز فلامنت که پارچه‎‌ای مرغوب و خنک می‎‌باشد بوده و امکان چاپ لوگو و گلدوزی بر روی آن وجود دارد. برخورداری از کاور درب دار بر روی جیب، آستر ضد تعریق که از بو گرفتن در فصول گرم سال جلوگیری می‌کند و امکان ایجاد تغییر در آن و از همه مهمتر قیمت بسیار مناسب سبب شده تا به یکی از لباس‎‌های کاری پرطرفدارتبدیل شود.

خرید جلیقه خبرنگاری از فروشگاه‌‎های اینترنتی

خوشبختانه در سال‎‌های اخیر بر تعداد فروشگاه‎‌های اینترنتی و تنوع آن‎‌ها افزوده شده است به طوری که شاهد حضور فروشگاه‎‌های اینترنتی ابزارآلات در فضای مجازی و وبسایت‎‌ها هستیم. بنابراین می‌توانید بدون طی کردن مسیرهای طولانی به راحتی بعد از مراجعه به وبسایت مورد نظر خود و انتخاب محصول و نیز اطلاع از ویژگی‎‌های محصول انتخابی، مقایسه‎‌ی آن با سایر کالاهای موجود در سایت، محصول را به صورت غیرحضوری خریداری نمایید.

اگر به دنبال یکی از برترین فروشگاه‎‌های اینترنتی جهت خرید ابزارآلات مورد نیاز خود و یا حتی بورس جلیقه‌‎ خبرنگاری هستید به شما سایت فیکس ابزار را معرفی می‌نماییم. این سایت توانسته با برخورداری از یک دهه تجربه و پایبندی به اصول، پرداخت درب منزل،۷ روز ضمانت بازگشت کالا و نیز تضمین اصالت کالاهای ارائه شده و تنوع آن‎‌ها به بزرگ‌ترین فروشگاه بررسی و خرید اینترنتی ابزارآلات و تجهیزات تبدیل شود. با ورود به سایت فیکس ابزار از طریق آدرس fixabzar.com با دنیای از کالا روبرو خواهید شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا