انرژی

میرتاج‌الدینی: چرا منابع آبی سدها در زمستان ۱۳۹۹ رها شد و به هدر رفت؟

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: بعضی مسئولان بدون توجه به هشدار کارشناسان، رهاسازی منابع آب سدها در زمستان ۱۳۹۹ انجام دادند و مدیریت بی‌موقع موجب هدر رفت آب سدها و در نتیجه بروز چنین مشکلاتی برای خوزستان شد.

به گزارش آرمان اقتصادی، سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به کلامی از امام اول شیعیان(ع) گفت: مردم بی‌نیاز می‌شوند اگر به عدالت در میان آنها رفتار شود. باید شرایطی فراهم شود که مردم از همه تصمیم‌ها، اقدام‌های‌مسئولان اعم از مجلس و دولت احساس عدالت کنند.

همچنین بخوانید

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: ترک فعل‌ها و عدم رسیدگی به موقع به تبعیض‌ها دامن می‌زند. اگر مسئولان هشدارهای مقام معظم رهبری در مورد مشکلات خوزستان را جدی می‌گرفتند، این اتفاق‌ها نمی‌افتاد. یا اگر زمانی که دولت قانون ۲۰ هزار مگاوات برق هسته‌ای را اجرایی می‌کرد، هم‌اکنون با مشکل برق رو به رو نمی‌شدیم.

میرتاج‌الدینی ادامه داد: چرا مسئولان آب، بدون توجه به هشدار کارشناسان رهاسازی منابع آب سدها را در زمستان ۱۳۹۹ انجام دادند و با مدیریت بی‌موقع موجب هدر رفت آب سدها و در نتیجه بروز چنین مشکلاتی برای خوزستان شدند؟

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا