بانکبانک و بیمه

استفاده از منابع منجمد راهبرد موثر ثامن


معاونت امور بانکی موسسه اعتباری ثامن گفت: تلاش، حمیت و غیرت ورای تصور مدیران و کارکنان ثامن موجبات شگفتی کارشناسان سایر بانک‌ها شده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)، عیسی قهرمانی در بازدیدهای جداگانه در جمع کارکنان قزوین، زنجان و گیلان چشم‌انداز ثامن برای شعب را با حداقل منابع هزارمیلیاردی عنوان کرد و افزود: طبق تجربه بین‌المللی  و تجربه کشورهای پیشرو در امر بانکداری وصول مطالبات، بازگرداندن منابع منجمد شده به چرخ مالی و سوددهی، فروش املاک مازاد، جذب منابع ارزان و درنهایت دریافت کارمزد از سبد خدمات بانکی است مؤثرترین راهبرد برای حرکت روبه‌جلو و حضور قدرتمند در عرصه رقابت بانکی است.

وی لازمه داشتن جایگاه مطمئن و تأثیرگذار در ارکان مدیریتی بانکی را برخورداری از توانمندی‌های عملیاتی و غیرعملیاتی متمایز از سایر رقبا دانست و افزود: باید در خصوص مطالبات معوق با برنامه کارآمد عمل کرد و با همکاری مستمر با شرکت تدبیر اقتصاد مجد، پول‌های راکد را به جریان انداخت.
قهرمانی همچنین همکاران خواست به‌منظور آمادگی برای گام نهادن در عرصه‌های نوین بانکی، خود را به علم روز تجهیز کنند و تصریح کرد: کارکنان آموزش‌های لازم در زمینه بانکداری و اطلاعات بانکی، ضمانت‌نامه‌ها  و قوانین چک را در اولویت قرار دهند.
محمدعلی عسگری مدیر ناحیه ۴ موسسه اعتباری ثامن در جمع کارکنان قزوین و زنجان و سید عباس نجفی مدیر ناحیه ۲ موسسه اعتباری ثامن در جمع کارکنان گیلان در خصوص مشتری مداری، اهمیت تلاش جمعی کارکنان، داشتن برنامه مدون و روزانه در شعب، رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی، جمع‌آوری منابع جدید و ارزان، توجه به طرح‌های زیتون و وصول مطالبات معوق مطالبی را عنوان کردند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا