انرژی

خسارت طوفان شاهین به شبکه برق هنوز مشخض نیست

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: میزان خسارت طوفان شاهین به شبکه برق هنوز مشخص نبوده و آماری که در فضای مجازی در این خصوص مطرح شده است، مورد تایید صنعت برق نیست.

 سیداعتضاد مقیمی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه میزان خسارت وارد شده به شبکه برق بیش از عدد ۷۰۰ میلیارد ریال مطرح شده پیش بینی می شود، اظهار کرد: باتوجه به اینکه کل خسارت شبکه برق را نمی توان در زمان وقوع حادثه برآورد کرد لازم است اقدامات کارشناسی صورت بگیرد و پس از آن عدد دقیقی را اعلام کرد.

همچنین بخوانید

وی با تاکید بر اینکه خسارات وارد شده حتما باید اصلاح شود چراکه در غیر این صورت در طوفان بعدی متحمل خسارت بیشتری خواهیم شد، تصریح کرد: انجام این کار نیازمند بازرسی و انجام کارهای کارشناسی است و تا زمان رفع کامل مشکلات نمی توان عدد دقیقی را اعلام کرد.

به گفته مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو باتوجه به اینکه زمین های منطقه عمدتا باتلاقی شده اند، اجازه ورود کارکنان برای رفع مشکل را ندادیم چراکه برای افراد خطرآفرین است، به همین دلیل در نقاطی که پایه ها شکسته بود، در بخش هایی دیگر این پایه ها را نصب کردیم تا مشکل خاموشی برطرف شود.

مقیمی افزود: در مجموع ۲۰ پایه بر اثر طوفان شاهین شکسته شد که تا زمانی که آب فروکش نکند نمی توانیم عملیات اصلاح را انجام دهیم، البته در حال حاضر در هیج منطقه ای با مشکل خاموشی مواجه نیستیم و شبکه کاملا در مدار است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا