بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

انواع حساب های پی پال- تفاوت حساب های پی پال

بسیاری از پرداخت‌های اینترنتی در جهان با استفاده از ساخت حساب پی پال انجام می‌دهند. با کمک پی پال حجم زیادی از تراکنش‌های مالی با سرعت بالا صورت می‌گیرد، فقط کافیست به آدرس ایمیلی که با آن حساب پی پال ساخته شده، دسترسی داشته باشید. ساخت حساب پی پال کاملا رایگان است و کارمزد خدمات مالی ارائه شده توسط آن مبلغی منطقی می‌باشد. با توجه به سرعت بالا و سادگی خدمات ارائه شده توسط پی پال، روز به روز به تعداد کاربران و طرفداران استفاده کننده از سرویس پرداخت آنلاین پی پال برای انتقال پول، تبدیل ارز یا خرید و فروش آن در شبکه جهانی اینترنت اضافه می‌شود.‌ شرکت پی بال با وجود تعداد زیادی از رقبا به بهترین و بزرگ‌ترین شرکت بین‌المللی تبدیل شده است. کاربران با ساخت حساب الکترونیکی یا مجازی پی بال به راحتی و در امنیت کامل پرداخت‌های خود را انجام می‌دهند. در این مقاله قصد داریم درباره آموزش ساخت حساب پی پال، شارژ حساب پی بال، انواع حساب‌ های پی بال و تفاوت حساب های پی پال توضیح دهیم.

آشنایی با تاریخچه پی پال

افرادی به نام مکس لوچین و پیتر تیل در سال ۱۹۹۸ پی پال را به عنوان یک واحد پول بین المللی را ابداع کردند. پی پال که در ابتدا Confinity نام داشت، از کنترل دولت خارج بود و به دلیل عدم آشنایی افراد با آن هکرهای زیادی با آن اقدام به پولشویی می‌کردند. به تدریج خریداران و فروشندگان به دلیل امنیت و راحت بودن درگاه، برای انجام معاملات و تراکنش‌های روزانه خود از پی پال استفاده کردند. در سال ۲۰۰۰ بزرگترین سایت حراجی اینترنتی جهان یعنی eBay فهمیدند که کاربران زیادی در صفحه حراجی خود مشتریان را به استفاده از درگاه پرداختی پی پال تشویق کرده‌اند. به همین دلیل سایت eBay نیز به پی پال توجه ویژه‌ای داشت و در وب سایت خود تسهیلاتی را ایجاد کرد و به همه‌گیر شدن پی پال کمک شایانی نمود. سایت حراجی eBay در پس از افزایش تعداد کاربران استفاده کننده از پی پال به یک میلیون نفر در سال ۲۰۰۲ تصمیم گرفت که سهام آن را به مالکیت خود در بیاورد. از آن سال به بعد با گسترش خدمات پی پال، روز به روز به محبوبیت آن نیز افزوده می‌شود. امنیت حساب های پی بال باعث شده که این شرکت آمریکایی با ۲۶ واحد جهانی پول در صد کشور دنیا خدمات خود را ارائه می‌دهد و ۱۶۵ میلیون کاربر را به خود اختصاص دهد.

نحوه کار کردن حساب پی بال

همه کاربران اجازه دارند که با استفاده از یک ایمیل و اطلاعات شخصی خود یا شرکت در کوتاه‌ترین زمان ممکن به راحتی در سایت paypal.com اقدام به ساخت حساب پی پال کنند. پی پال از همه کاربران درخواست می‌کند که با اطلاعات واقعی حساب پی پال بسازند. اما در مراحل اول هیچ کنترلی نسبت به راستی آزمایی اطلاعات ندارد. در مرحله بعدی از شما درخواست می‌کند که به یک کارت اعتباری مانند مسترکارت یا ویزاکارت یا حساب بانکی اتصال پیدا کنید تا اکانت پی پال خود را وریفای Verify نمایید. پس از وریفای اکانت شما این امکان را دارید که مبالغ نقدی یا مبالغ ارزی موجود در کارت اعتباری خود را به حساب پی پال انتقال دهید. همچنین می‌توانید با ساخت حساب پی پال مقداری از شارژ حساب پی پال خود را به یک اکانت پی پال یا یک کارت دیگر انتقال دهید و یا با موجودی داخل همین حساب خریدهای خود را انجام دهید.

به این ترتیب پولی که تا قبل از ساخت حساب پی پال در کارت‌های نقدی و اعتباری یا در داخل حیاب بانکی بود،‌ به شبکه حساب‌های پی پال وارد می‌شود و به راحتی قابل انتقال به افراد دارای حساب کاربری پی پال در این سایت می‌باشد و تراکنش‌ها به صورت یکپارچه در قالب شبکه پی پال انجام می‌شود. شرکت پی پال به تمام این تراکنش‌ها و صحت ارائه خدمات نظارت می‌کند و از امنیت حساب‌های پی پال اطمینان حاصل می‌کند‌. کسب و کارهای ارائه کننده خدمات و کالا با دریافت خدمات مطمئن و با اعتماد به امنیت حساب های پی پال کارمزدهای دو تا چهار درصدی به پی پال می‌پردازند و به خوبی می‌توانند بدون درگیر شدن به بروکراسی بانکی درآمد خود را مدیریت کنند. روزانه حدود ۱۲.۵ میلیون تراکنش در شرکت پی پال انجام می‌شود و درآمد خوبی از کارمزد این تراکنش‌ها به پی پال تعلق می‌گیرد. هر چه تعداد کاربران این شرکت بیشتر شود، سود حاصل از آن نیز بیشتر خواهد شد.

آموزش ساخت حساب پی پال

برای ساخت اکانت پی پال به یک ایمیل معتبر نیاز دارید که به نام خود شما باشد و بتوان به آن دسترسی پیدا کرد. اگر ساکن ایران هستید باید با استفاده از یک شماره مجازی نسبت به ساخت حساب پی پال اقدام کنید. برای معرفی کارت نیز باید یک آدرس در محدوده آمریکا انتخاب کنید. در واقع کشوری که برای ساخت حساب پی پال در نظر می‌گیرید، united states است. در قدم اول IP خود را به آمریکا تغییر دهید و سپس از طریق آدرس اینترنتی paypal وارد سایت پی پال شوید. حالا باید از طریق منوی موجود در بالای سایت گزینه sing up را انتخاب کنید و با باز شدن صفحه حالت شخصی را از بین حالات تجاری و شخصی انتخاب کنید. در این مرحله از آموزش روی گزینه Personal Account و سپس روی گزینه Next کلیک کنید. در مرحله بعدی آموزش به نوبت گزینه‌های ایمیل، نام، نام خانوادگی، رمز عبور، تکرار رمز عبور را وارد کنید. توجه داشته باشید که کنار فیلد‌های نام و نام خانوادگی کلمه lege به معنی رسمی ذکر شده است. روی گزینه Next کلیک کنید و مرحله چک باکس من ربات نیستم گوگل را  پشت سر بگذارید. حالا با ورود به صفحه وارد نمودن آدرس، کسی که مشغول ساخت حساب پی پال است، برای وارد کردن آدرس باید نام شهر، ایالت، کد پستی، آدرس آپارتمان یا ساختمان، تلفن همراه، تلفن ثابت و تاریخ تولد خود را وارد کند. با ساخت حساب پی پال، تایید ایمیل فعال‌سازی حساب شما فعال می‌شود و به راحتی می‌توانید از خدمات پی پال مانند امکان خرید از همه سایت‌ها، نقد درآمدهای ارزی و انتقال پول به دوستان خود استفاده کنید.

برای وریفای کردن حساب پی پال چه باید کرد؟

در بخش قبلی شما را با مراحل آموزش ساخت حساب پی پال آشنا کردیم. اما باید این نکته را بدانید که تا زمانی که نسبت به وریفای کردن حساب پی پال خود اقدام نکنید، امکان استفاده از خدمات پی پال برای شما وجود نخواهد داشت. برای وریفای کردن بعد از ساخت حساب پی پال باید دارای یک کارت اعتباری باشید. با استفاده از کارت اعتباری باید اطلاعات مسترکارت یا ویزا کارت خود را در قسمت مربوطه وارد کنید.‌ برای تکمیل اطلاعات کارت روی گزینه Debit Card کلیک کنید و اطلاعات درخواستی را کامل نمایید. این اطلاعات عبارتند از: Card number، Expire time, billing address , cvv. برای کارت‌هایی که تراول ایزی هستند گزینه billing Address را دبی انتخاب کنید. با تکمیل اطلاعات کارت اعتباری حساب پی پال شما تایید شده و به کارت اعتباری وصل می‌شود. در صفحات بعدی گزینه‌هایی مانند انتقال پول و خرید و فروش وجود دارد. با انتخاب یکی از این گزینه‌ها فرآیند درخواستی شما با موفقیت انجام خواهد شد. به عنوان مثال اگر گزینه انتقال وجه را انتخاب کرده باشید هم گزینه Request Mony و هم گزینه Send Mony به نمایش در خواهد آمد. برای مشاهده پنل اصلی خود نیز وارد کردن ایمیل و پسورد الزامیست. در این پنل اطلاعات زیادی مانند میزان شارژ حساب پی پال، تراکنش‌های گذشته و غیره وجود دارد

ساخت حساب پی پال چه مزایایی دارد؟

  • سادگی محیط کاربری

سیستم پرداخت پی پال یکی از سیستم‌های انتقال ارز معروف دنیاست که سادگی محیط کاربری حساب پی پال آن را به یک سیستم کاربرپسند تبدیل کرده است. برای ساخت حساب پی پال و یا برای شارژ حساب پی پال نیازی به استفاده از یک فرد متخصص ندارید. فقط کافیست که خودتان دارای یک کارت معتبر و ایمیل فعال باشید و به راحتی حساب کاربری خود را ایجاد کنید‌.

  • امکان بررسی تراکنش‌های ثبت شده

یکی دیگر از مزایای ساخت حساب پی پال این است که امکان بررسی تراکنش‌هایی است که قبلا در پی پال ثبت کرده‌اید، وجود داد. با استفاده از این مزیت به راحتی می‌توانید اطلاعات فراموش شده تراکنش‌های سابق خود را به یاد بیاورید.

  • استفاده از اپلیکیشن پی پال در موبایل

پی پال علاوه بر نسخه‌های اینترنتی و دسکتاپ، اقدام به طراحی اپلیکیشن این سیستم نیز کرده است. با آموزش نصب اپلیکیشن پی پال روی موبایل به راحتی می‌توانید در هر مکان و در هر زمانی از خدمات پی پال استفاده کنید.

  • انتقال رایگان پول به دوستان و اعضای خانواده

برای انتقال پول به دوستان یا اعضای خانواده شرکت پی پال هیچ پولی بابت کارمزد از شما دریافت نخواهد کرد‌‌ و خدمات انتقال وجه را به صورت کاملا رایگان انجام می‌دهد. این مزیت باعث شده که سیستم پی پال به یک سیستم پرداخت بسیار محبوب تبدبل شود‌.

امکان خرید از همه سایت‌های خارجی مانند سایت ebay، خرید سرور و هاستینگ، امکان ساخت حساب پی پال در معروف‌ترین سایت‌های بین‌المللی، خرید کالاهای فیزیکی به شرط مقصد نبودن ایران، یکی از بهترین روش‌های نقل و انتقال اینترنتی پول به دوستان یا آشنایان در سراسر دنیا، امکان دریافت و ارسال پول به حساب‌های دیگر پی‌ پال از مزایای دیگر ساخت حساب پی پال به شمار می‌رود.

آشنایی با انواع حساب‌های پی پال

  • حساب شخصی personal پی پال

حساب شخصی پی پال به عنوان پایین‌ترین نوع حساب در سیستم پی پال توسط افراد حقیقی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از حساب شخصی در پی پال می‌توان از خدمات این سیستم برای حساب‌های دارای گردش مالی پایین استفاده کرد. این نوع حساب به برخی از امکانات مهم پی پال دسترسی ندارد.‌

  • حساب پریمیر premier پی پال

نوع دیگری از حساب‌های پی پال که باز هم توسط افراد حقیقی برای انتقال راحت پول مورد استفاده قرار می‌گیرد،‌ حساب پریمیر می‌باشد. تفاوت این حساب با حساب شخصی یا پرسونال این است که در حساب شخصی گردش‌های مالی پایین وجود دارد، ولی افرادی که گردش مالی بالایی دارند حساب خود را از نوع پریمیر می‌سازند. با استفاده از حساب پریمیر پی پال می‌توان از قابلیت‌هایی مانند دریافت کارت بانکی، دریافت کارت اعتباری و گزارش‌های پرداخت استفاده کرد.

  • حساب بیزینس Business پی پال

حساب‌های بیزینس پی پال فقط مخصوص افراد حقوقی، سازمان‌ها، شرکت‌ها و کارخانجات هستند. برای راه‌اندازی سایت‌های فروشگاهی نیز باید حساب بیزینس بسازید تا بهتر بتوانید مشغول کسب درآمد شوید. برای خریدهایی که توسط حساب بیزینس پی پال انجام می‌شود، می‌توان فاکتور خرید دریافت کرد‌. پس از ساخت حساب پی بال در انواع پرسونال، پریمیر یا بیزینس می‌توانید شارژ حساب پی پال خود را به صورت پوند، یورو و دلار انجام داد.

برای ساخت حساب پی پال به وبسایت مینا پی مراجعه کنید!

برای ساخت حساب پی پال مالزی می‌توانید به سایت شرکت مینا پی با آدرس اینترنتی https://minapay.me/ مراجعه کنید و از خدماتی مانند افتتاح حساب پی پال، شارژ حساب پی بال و نقد کردن موجودی در حساب پی پال استفاده کنید. شرکت مینا پی جزء شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ مینا تریدینگ گروپ کشور مالزی است و کار خود را از سال ۲۰۱۰ توسط نیروهای متخصص در زمینه خدمات آنلاین ارزی آغاز کرده است. این شرکت در ارائه خدماتی مانند ساخت حساب پی پال، راه‌اندازی حساب مستر کارت و ویزا کارت، امکان خرید از سایت‌های خارجی، شارژ حساب پی پال، شارژ حساب MQL5 و  بالا بردن امنیت حساب های پی پال موفقیت‌های زیادی کسب کرده است.

با ساخت حساب پی پال توسط میناپی به امکاناتی زیادی دست پیدا خواهید کرد. این امکانات شامل ایجاد درگاه پرداخت با نام خود متقاضی، ارسال فاکتور خرید به مشتری‌های خارجی، دریافت مبالغ ارزی و دلاری،‌ امکان دریافت ارزهای معروف دنیا، بالا رفتن درآمدهای تجاری و فریلنسری و غیره می‌باشد.‌ به منظور وریفای کردن حساب پی پال در مینا پی باید مدارکی مانند ایمیل، پسورد ایمیل و اسکن پاسپورت خود را به مینا پی ارسال کنید. برای تراکنش‌های پی پال هیچ سقفی تعیین نشده است‌. در شرکت مینا پی پس از ساخت حساب پی بال اطلاعات ورود به حساب و همچنین سیمکارت مالزی که به نام کاربر است در اختیار او قرار می‌گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه آموزش ساخت حساب پی پال به بخش تماس با ما در سایت مینا پی مراجعه کنید.

همچنین بخوانید

یک دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا