آموزش کسب و کارکسب و کار

۱۰ ایده تبلیغاتی خلاقانه که واقعاً جواب می دهد!

بر اساس گزارش سال ۲۰۱۴ SJ Insights ، افراد روزانه به طور متوسط ​​در معرض ۵۰۰۰ تبلیغات و مارک تجاری قرار می گیرند. از این تعداد ، تنها ۱۵۳ تبلیغ به طور متوسط ​​ذکر شده است و ما فقط با حدود ۱۲ تبلیغ درگیر هستیم. رقابت برای جلب توجه بسیار شدید است . در این مطلب تیم نویسندگان آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ با ارائه لیستی از ایده های خلاقانه به شما کمک می کند تا حتی شاید بدون احتیاج به یک شرکت تبلیغاتی بتوانید برای خود تبلیغات داشته باشید. آسابرندینگ یک شرکت تبلیغاتی و مشاوره کسب و کار در مشهد است که می توانید از خدمات متنوع تبلیغاتی آن از طریق درخواست در سایت آسابرندینگ بهره مند شوید و با شماره ۰۵۱۳۸۵۱۰۲۰۹ از مشاوران خبره این مرکز استفاده نمایید.

  1. حمایت از نقشه های شهر

به نظر می رسد این ایده تبلیغاتی برای شرکتهای اتوبوسرانی و رستورانهای زنجیره ای ایتالیایی مفیدتر است (من نمی دانم چرا). در حالی که مشغول کوله پشتی بودم ، به این موارد رایگان که در ایستگاه های قطار یا رستوران های ایتالیایی – و هنوز هم دلیل آن مشخص نیست – اعتماد کردم.

همچنین بخوانید

تبلیغات خلاقانه برای گردشگران

این مکنده ها را همه جا حمل می کردم. نقشه ها معمولاً با جاذبه های گردشگری بزرگ و مکان های تجاری مشخص می شوند. اگر نقشه را از یک شرکت اتوبوسرانی تهیه کرده اید ، تمام ایستگاه های اتوبوس علامت گذاری می شوند. من به ناچار به رستوران برگشتم یا وقتی گم شدم راهی ایستگاه اتوبوس را پیدا کردم و از آن برای یافتن راه خود در جاهای دیگر استفاده کردم.

.

  1. ایجاد کوپن کتاب

وقتی بزرگ شده بودم ، خمیر کلوچه ، بیسکویت دخترانه ، کاغذ بسته بندی و کتابهای کوپنی می فروختیم. اکنون می توانید کوپن ها را در همه جا پیدا کنید(مثل کدهای تبلیغاتی آنلاین ، Groupon ، روزنامه ، تبلیغات چاپ شده در مترو و …) اما کتابهای کوپن هنوز زنده و سالم هستند. به نظر می رسد که آنها با تخفیف در پذیرش موزه ها و جاذبه های مشهور بیشترین سود را به گردشگران می رسانند ، اما چه راهی بهتر از جذب مشتری جدید از قرار دادن کوپن در راهنمای کشف شهر وجود دارد ؟

  1. از محیط به نفع خود استفاده کنید

این تبلیغات خلاقانه محیطی بسیار جالب هستند. آنها نه تنها از بیلبوردهای خسته کننده بهتر هستند ، بلکه یک فضای معمولی را به چیزی خنده دار یا جالب برای اهداف تبلیغاتی تبدیل می کنند. من شخصاً احساس می کنم این تبلیغات خلاقانه مستقیماً از مغز کودک پنج ساله بیرون آمده است.

تبلیغات در قایق ها ایده های تبلیغاتی

  1. بامزه باشید

تبلیغات خوب و خلاقانه دارای پایه ای در دانش عمومی یا طنز مشترک است. این مانند ایجاد یک شوخی داخلی با مشتریان احتمالی شما است! تبلیغات بامزه زیادی در دنیا وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

  1. کار خارج از چارچوب

پیدا کردن بیلبوردهایی که فقط یک مستطیل خسته کننده در بزرگراه نیستند ، یک شگفتی خوب است. احتمالاً مشهورترین آن از Chik-fil-a است و گاوها روی یک بیلبورد سفید روی دیوارها “Eat Mor Chikin” را بنویسند. راه های زیادی برای ایجاد تبلیغات سه بعدی مانند قانون و سفارش در زیر وجود دارد.

بیلبورد قانون و نظم

  1. اجازه دهید دیگران برای شما تبلیغ کنند

این یکی آسان است. در واقع ، به آسانی می توانید فیلتر اسنپ چت یا چاپ یک قاب عظیم اینستاگرام را تهیه کنید تا افراد بتوانند با مارک شما عکس سلفی بگیرند. این می تواند هر چیزی باشد که مردم بخواهند از آن عکس بگیرند یا با آن ، مانند یک قطعه هنری.

  1. یک شبکه اینستاگرام ایجاد کنید

شبکه های اینستاگرام همه برای دیدن تصویر بزرگتر هستند. نوازندگان تمایل دارند این کار را با جلد آلبوم انجام دهند یا مارک ها این کار را برای اعلام فروشگاه های پاپ آپ انجام می دهند. ترفند این است که هر تصویر جداگانه و همچنین گروه بزرگ جذاب باشد. آشپزخانه رینولدز این کار را با نشان دادن غذاهای فردی که یک میز ضیافت غول پیکر را تشکیل می دهند ، به خوبی انجام می دهد!

  1. خیابان هنر را بررسی کنید

این ممکن است نوع مورد علاقه من از تبلیغات خلاقانه باشد. هنر خیابانی که اغلب به عنوان ” تبلیغات چریکی ” شناخته می شود می تواند از برچسب گرفته تا هنر گچ گرفته تا نقاشی های دیواری باشد. من دوست دارم که هنر خیابانی باعث می شود شما در مسیر خود متوقف شوید و می تواند فرصتی دیگر برای تبلیغ دیگران از طریق اینستاگرام برای شما ایجاد کند!

  1. روی کارت های کسب و کار خلاق سرمایه گذاری کنید

اگرچه شما معمولاً به کارت های ویزیت به عنوان تبلیغاتی برای کسب و کار خود نگاه نمی کنید ، اما باید نگاه کنید! بسته به حرفه شما ، ایده های خلاقانه زیادی برای کارت ویزیت وجود دارد. من شخصاً رنده کوچک پنیر را دوست دارم – چیزی که برای پیک نیک و تبلیغات مفید است!

  1. از طریق ویدئو الهام بگیرید

تبلیغات الهام بخش یک راه امتحان شده و واقعی برای جلب مشارکت و اشتراک گذاری افراد است. یک راه آسان برای انجام این کار ، حمایت از یک سازمان خیریه یا یک رانندگی است

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا