امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

ایجاد اشتغال برای ۱۷۷نفر با افتتاح طرح‌های گلخانه‌ای در پارس آباد

پارس آباد- با حضور وزیر جهاد کشاورزی چندین طرح توسعه گلخانه ای و آبیاری کلاسیک افتتاح و برای ۱۷۷ نفر اشتغال زایی شد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، خلیل نیکشاد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل پیش از ظهر جمعه در آئین افتتاح طرح‌های گلخانه‌ای شهرستان پارس آباد که با حضور وزیر جهاد کشاورزی صورت گرفت با بیان اینکه این طرح‌ها به تعداد چهار پروژه فعال و در مساحت ۱۹.۷ هکتار به بهره برداری می‌رسد اظهار کرد: جهت تکمیل و راه اندازی این پروژه‌ها در این شهرستان با جذب سرمایه گذار بخش خصوصی در حدود یک هزار و ۳۴۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی به مجموع اشتغال ایجاد شده در این طرح‌ها نیز اشاره کرد و افزود: در این بخش‌ها با هدف تولید محصول با کیفیت و افزایش میزان برداشت ۹۶ نفر فعالیت خواهند کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل همچنین از افتتاح چهار طرح دیگر در شهرک گلخانه‌ای مغان نیز خبر داد و گفت: این طرح‌ها به مساحت ۱۶.۳ هکتار با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال با حضور وزیر جهاد کشاورزی افتتاح و برای ۸۱ نفر اشتغال زایی شد.

نیکشاد با بیان اینکه پروژه سیستماتیک آبیاری کلاسیک هم مورد بهره برداری قرار گرفته است تصریح کرد: این طرح‌ها در بخش ۶ و ۷ مجتمع کشت صنعت و دامپروری مغان واقع شده و ۶۵۰ هکتار از اراضی کشت و صنعت مغان را آبیاری خواهد کرد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا