کسب و کارگردشگری

معرفی کیش استریت (رنت ماشین در فرودگاه جزیره کیش)

برخی از افراد در این شرایط تصمیم می گیرند که از وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی، مترو و اتوبوس در شهرهای دیگر استفاده کنند. گزینه دیگری که برای مسافران وجود دارد اجاره خودرو می باشد. افراد می‌توانند با اجاره خودرو از شرکت های اجاره خودرو در طول سفر یک ماشین شخصی را در اختیار داشته باشند و در هر ساعتی از شبانه روز به هر نقطه ای که تمایل دارند، رفت و آمد کنند. سایت کیش استریت در جزیره کیش این امکان را برای مسافران جزیره فراهم کرده است. در این بخش ما به معرفی سایت کیش استریت جهت اجاره ماشین در فرودگاه کیش می پردازیم.

سایت کیش استریت که حاصل تلاش یک تیم جوان و خلاق است بستری را برای مسافران فراهم کرده است تا بتوانند پیش از شروع سفر به جزیره کیش، به صورت آنلاین خودروی مورد نظر خود را انتخاب کرده و بلافاصله پس از ورود به فرودگاه کیش خودرو را تحویل بگیرند. این سایت علاوه بر انواع مدل های مختلف خودرو، از جمله خودروهای لاکچری مانند بنز E300 شش سیلندره که ساخت کشور آلمان می باشد و یا خودروهای به صرفه از نظر اقتصادی، انواع مختلف موتور را نیز به کاربران ارائه می دهد.

روند استفاده از سایت کیش استریت بسیار ساده می باشد. تنها کافیست کاربران گرامی در ابتدا نام سایت kishstreet  را سرچ کرده و وارد سایت شوند. انواع مختلف ماشین ها با دسته بندی های مختلف در سایت کیش استریت موجود می باشد که کاربران می توانند انواع مدل ها را مشاهده و بررسی کرده و سپس با توجه به بودجه خود و همچنین مدل و کیفیت ماشین، خودروی مورد علاقه خود را انتخاب کنند.
کاربران پس از مشاهده اطلاعات مربوط به خودرو و همچنین اجاره بهای آن، می توانند تاریخ تحویل و عودت را در کادر مربوطه مشخص کرده و اگر تمایل به خدمات بیشتری از جمله راننده و یا بنزین فول هستند، گزینه مربوط به آن را کلیک کنند. در مرحله آخر نیز لازم است کاربران مشخص کنند که تمایل به پرداخت هزینه کامل یا پرداخت ودیعه دارند. ودیعه خودرو ۳۰ درصد از مبلغ کل اجاره بهای خودرو می باشد که کاربران باید مبلغ باقی مانده آن را در زمان تحویل خودرو از سایت کیش استریت ارائه دهند.
پس از مشخص کردن تاریخ و نحوه پرداخت، کاربران با کلیک بر روی گزینه رزرو می‌کنم وارد مرحله بعد می شوند. در این مرحله کاربران باید  وارد حساب کاربری شده و یا اطلاعات شخصی خود را در کادرهای مربوطه وارد کرده و سپس هزینه را پرداخت کنند.

نکات مهم درباره سایت kishstreet

سایت کیش استریت تمام تلاش خود را برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته است. در همین راستا لام به ذکر است که سایت کیش استریت دارای دو دفتر در شهر تهران و جزیره زیبای کیش می باشد. کاربرانی که مایل نیستند خودرو را به صورت آنلاین رزرو کنند،  می توانند به یکی از شعب دفاتر مراجعه کرده و رزرو خود را انجام دهند.
همچنین در صورتی که کاربران در هنگام بررسی خودروها در سایت به مشکلی برخوردند و یا نتوانستند خودروی مورد نظر خود را انتخاب یا پیدا کنند، می توانند به وسیله تماس با مشاوره رایگان تلفنی سایت کیش استریت از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب به مشکلات خود در این راستا رسیدگی کنند. همچنین این سایت دارای پشتیبانی واتساپ ۲۴ ساعت است که کاربران می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل و یا سوال از مشاوران سایت راهنمایی دریافت کنند.
علاوه بر تمام موارد ذکر شده می توان به این نکته اشاره کرد که اجاره ماشین در کیش استریت در صورت تمایل کاربران بدون نیاز به ارائه چک می باشد و تنها کافی است کاربران گرامی مبلغی را به عنوان ضمانت در اختیار شرکت قرار داده و پس از تحویل خودرو به شرکت مبلغ را به صورت کامل دریافت کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا