اقتصاد کلان

سازمان و وزارتخانه‌ها از دستاوردهای جهاددانشگاهی حمایت کنند

معاون سازمان برنامه و بودجه گفت: سازمان و وزارتخانه های مختلف می توانند از دستاوردها و نوآوری های جهاد دانشگاهی در بخش های مختلف استفاده کنند.

همچنین بخوانید

دریالعل با حضور در نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی در گفت وگو با ایسنا  اظهار کرد: نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد نمایشگاه خوبی بود. از جهاد دانشگاهی که متولد انقلاب است انتظار می رود اقدامات انقلابی انجام دهد. نوآوری های خوبی در جهاد دانشگاهی انجام شده و اگر وزارتخانه ها که باید به عنوان کارفرماهای بخش های مختلف عمل کنند از این توانمندی ها حمایت کنند قطعا انتظاراتی که داریم به وقوع خواهد پیوست و مشکلات زیادی حل خواهد شد.

وی ادامه داد: سازمان برنامه و بودجه می تواند از این نوآوری های جهاد دانشگاهی استفاده کند. وزارتخانه ها هم می توانند در بخش های مختلف از این فناوری ها بهره مند شوند. مثلا وزارت بهداشت در بخش درمان و ناباروری، وزارت جهاد کشاورزی در بخش کشاورزی، وزارت کشور در بخش مترو و وزارت نفت در بخش نفت می توانند از دستاوردها و توانمندی ها جهاد دانشگاهی بهره مند شوند.

معاون سازمان برنامه و بودجه گفت: این سازمان و وزارتخانه ها باید از دستاوردهای علمی و فناورانه حمایت کنند تا  نیازمان به  خارج از کشور کمتر و از خروج ارز نیز جلوگیری شود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا