خودروصنعت، معدن، تجارت

خبری از کاهش قیمت خودرو نیست


فروشندگان خودرو معتقدند قرار بود با اخذ مجوز افزایش قیمت ها عرضه محصول بازار افزایش و تا حدودی ما شاهد کاهش قیمتی در انواع محصولات باشیم اما این موضوع هنوز اجرایی نشده است.

به گزارش آرمان اقتصادی، اواسط آذرماه امسال بود که خودروسازان بعد از کشمکش بسیار در نهایت توانستند مجوز افزایش ۱۸درصدی محصولات خود را دریافت کنند.

بلافاصله بعد از انتشار این خبر خودروسازان اعلام کردند که با اصلاح قیمت‌ها روند تولید با سرعت بیشتری همراه و عرضه محصولات را به بازار افزایش خواهیم داد. اما در حال حاضر با گذشت بیش از۲۰ روز هنوز تغییری در عرضه محصولات خودروسازان به بازار انجام نشده و همین امر عاملی شده تا شکاف قیمتی انواع خودروهای داخلی از کارخانه تا بازار هر روز افزایش پیدا کند.

همچنین بخوانید

درحال حاضر فروشندگان خودرو معتقدند، قرار بود با اخذ مجوز افزایش قیمت ها عرضه محصول بازار افزایش و تا حدودی ما شاهد کاهش قیمتی در انواع محصولات باشیم اما این موضوع هنوز اجرایی نشده است.

بررسی قیمتها در بازار خودرو آن هم در نخستین روز از هفته جاری نشان می دهد قیمت ها نسبت به هفته گذشته تغییر چندانی نداشته است.

برهمین اساس سمند ال ایکس با قیمت ۲۵۸ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ جی ال ایکس با قیمت ۲۷۶ میلیون تومان، پژو پارس ۲۸۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ دو با قیمت ۲۷۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۴۹۹ میلیون تومان، پژو۲۰۶ صندوقدار ۳۱۱ میلیون تومان به فروش می رسد.

همچنین رانا پلاس با قیمت ۲۷۱ میلیون تومان، پراید ۱۱۱ با قیمت ۱۸۸ میلیون تومان، تیبا ۱۷۹میلیون تومان، رانا ال ایکس ۲۴۸ میلیون تومان، دنا پلاس دنده ای توربو ۴۷۵ میلیون تومان، ساینا ۱۸۲ میلیون تومان مورد معامله قرار می گیرد.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا