گردشگری

آشنایی با تورهای اروپایی نوروزی

 

ایام نوروز و تعطیلات آن یکی از مهم ترین روز های سال برای بسیاری از ایرانیان می باشد. بسیاری از ایرانی ها از فرصت موجود در این ایام برای مسافرت و شرکت در یک تور گردشگری و توریستی استفاده می کنند. تور اروپا یکی از بهترین تور های برگزار شده در این ایام است که هر ساله مورد استقبال ایرانیان بسیار زیادی قرار می گیرد. کشور های اروپایی مثل فرانسه، اسپانیا و … در لیست کشور هایی قرار دارند که بیشترین جذب توریست را در قاره اروپا به خود اختصاص داده اند. بسیاری از گردشگران و توریستان از نقاط مختلف دنیا این کشور ها را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب می کنند. تور اروپا به علت برخورداری از یک برنامه سفر مهیج، خدمات لوکس، ویژگی های منحصر به فرد و … امروزه به یک انتخاب ایده آل برای ایام نوروز و بهار تبدیل شده است.

سفر به سوئیس، پیش از سفر بخوانید - کجارو

همچنین بخوانید

برای نوروز به چه کشور های اروپایی سفر کنیم

در قاره ی اروپا کشور های مختلفی وجود دارد که هرکدام از آن ها دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند. این ویژگی باعث شده است که گردشگران نتوانند یک مقصد مناسب برای تور های نوروزی خود پیدا کنند. در این بخش از مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا با بهترین مقصد تور اروپا نوروز ۱۴۰۱ آشنا شوید. کشور های مثل فرانسه، اسپانیا و سوئیس دارای مزیت ها و ویژگی ها منحصر به فردی می باشند. این قابلیت ها شامل برخورداری از جاذبه های تاریخی، جاذبه های طبیعی، آداب و رسوم و فرهنگ جذاب، آب و هوای مناسب و … می شود. با سفر به کشور های فوق در ایام نوروز، می توانید تجربه یک سفر بی نظیر و بسیار مهیج را برای خودتان رقم بزنید. در ادامه همراه ما باشید تا با مناسب ترین کشور ها برای تور های نوروزی اروپا آشنا شوید.

تور اروپا فرانسه

کشور فرانسه یکی از بهترین کشور های اروپایی برای مسافرت در تمام ایام سال می باشید. این کشور در فصل بهار دارای آب و هوای بسیار مناسبی می باشد. به همین دلیل از فرانسه به عنوان یکی از بهترین مقصد ها برای تور اروپا بهار ۱۴۰۱ یاد می شود. فرانسه به عنوان سومین کشور بزرگ اروپا از جاذبه های گردشگری بسیار متعددی برخوردار است. کشور فرانسه یک انتخاب ایده آل به عنوان مقصد برای تور اروپا نوروزی شما می باشد. کشور فرانسه به ویژه شهر پاریس در کنار جاذبه های گردشگری و تاریخی از شرایط فرهنگی خوبی نیز برخوردار است. زیرا این کشور یکی از پرچمداران برخورداری از فرهنگ های گوناگون در جهان است. در انتها شما می توانید برای شرکت در تور اروپا کشور فرانسه و … به هلدینگ ایکاتور مراجعه فرمایید.

تور اروپا اسپانیا

کشور اسپانیا در طول تاریخ همواره شاهد فراز و نشیب های بسیار زیادی بوده است. بسیاری از ساکنین قاره اروپا از این کشور به عنوان یک گنجینه غنی از آثار تاریخی و کهن یاد می کنند. پایتخت کشور اسپانیا،  شهر مادرید سومین شهر بزرگ در کل اتحادیه اروپا می باشد. کشور اسپانیا در لیست ۵ کشور برتر از نظر جذب توریست و گردشگر می باشد. به همین دلیل امروزه فرهنگ ها و آداب و رسوم گوناگونی در این کشور وجود دارد که توریستان مختلف بتوانند با آن ها سازگار شوند. تور اروپا کشور اسپانیا یک انتخاب بی نظیر برای بهار و نوروز ۱۴۰۱ می باشد. زیرا این کشور به طور همزمان از جاذبه های تاریخی، اماکن تفریحی هیجان انگیز، سواحل بی نظیر و طبیعت بکر و دست نخورده ای برخوردار می باشد.

اسپانیا | اطلاعات کامل درباره کشور اسپانیا به همراه دانستنی های کشور اسپانیا

تور اروپا  سوئیس

تور اروپا کشور سوئیس بی شک یکی از لوکس ترین و بهترین تور های اروپای برگزار شده در ایام نوروز می باشد. محبوبیت کشور سوئیس نسبت به برخی از کشور های اروپایی مثل فرانسه، ایتالیا و … کمتر می باشد. اما با شرکت در تور سوئیس متوجه خواهید شد که این کشور چیزا فراتر از انتظارات شما می باشد. بسیاری از افرادی که برای اولین بار به این کشور سفر می کنند، دوست دارند که برای همیشه در آنجا زندگی کنند. طبیعت بکر و بی نظیر سوئیس می تواند نظر هر توریست و گردشگری را به خود جلب کند. کشور سوئیس از نظر آب و هوایی، برخورداری از جاذبه های گردشگری، فرهنگ، آداب و رسوم و … برای تور اروپا نوروز ۱۴۰۱ مناسب است. شما می توانید از هلدینگ ایکاتور برای شرکت در تور لوکس سوییس استفاده نمایید.

سفر به سوئیس و اروپا و شرایط اخذ ویزا با ویزاگردی | مجله تاپ تراول

تور اروپا

شرایط سفر به کشور های اروپایی در ایام نوروز

امروزه بسیاری از کشور های اروپایی در منطقه شینگن قرار دارند و عضو این اتحادیه می باشند. به همین دلیل برای ورود به این کشور ها و شرکت در تور اروپا با مقصد آن ها، باید ویزای شینگن داشته باشید. ۲۶ کشور عضو شینگن بسیاری از محدودیت های مرزی خود را حذف کرده اند و شما می توانید به راحتی و با دریافت ویزای شینگن به آن ها سفر کنید. برای دریافت این ویزا و اخذ سایر شرایط سفر به کشور های اروپایی، به ایکاتور مراجعه فرمایید. به این نکته دقت داشته باشید که شرایط سفر به اروپا نسبت سایر کشور های نزدیک و همسایه مثل ترکیه، امارات و … متفاوت است. در نتیجه برای سفر به اروپا و شرکت در تور اروپایی، بهتر است به سراغ یک شرکت معتبر مانند ایکاتور بروید.

آشنایی با بهترین و معتبرترین شرکت برگزار کننده تور های خارجی

هلدینگ ایکاتور یکی از معتبر ترین و بهترین شرکت های فعال در زمینه اخذ ویزای شینگن برای متقاضیان خود می باشد. به علاوه این شرکت یکی از برترین برگزار کنندگان تور های اروپایی گوناگون می باشد که خدمات بسیار گسترده و قابل توجهی به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهد. شما می توانید برای شرکت در انواع تور های لوکس خارجی مثل تور لوکس سوییس، تور لوکس مادرید، تور لوکس پاریس و … به این شرکت مراجعه فرمایید. به شما توصیه می کنیم اگر می خواهید در یک تور اروپا با کیفیت، آرامش خاطر و با شرایط ایده آل شرکت کنید، حتما به ایکاتور مراجعه فرمایید. با مراجعه به وب سایت این شرکت می توانید با انواع تور های اروپای برگزار شده به ویژه تور اروپا نوروز ۱۴۰۱، تور اروپا بهار ۱۴۰۱ و … آشنا شوید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا