انرژی

بازدید وزیر نیرو از پروژه های آب و فاضلاب ورامین

وزیر نیرو در سفر نیم روزه خود در راستای بازدید از پروژه های آب و فاضلاب به شهرستان های قرچک، ورامین و پاکدشت سفر کرد و در جریان این پروژه های عمرانی قرار گرفت.

احمد محرابیان وزیر نیرو پس از ورود به شهرستان قرچک از تقاطع خیابان محمد آباد شهرستان قرچک بازدید کرد و در جریان مشکل خط انتقال آب به دو روستای این شهرستان و مشکل تقاطع زیر گذر آن قرار گرفت.

آب و فاضلاب یکی از معارضانی است که در مسیر تقاطع زیر گذر خیابان محمد آباد شهرستان قرچک می باشد که در این بازدید میدانی قول مساعد در راستای رفع این مشکل را به مسؤولان شهرستان قرچک داد.

در ادامه سفر خود به شهرستان قرچک در جریان خطوط انتقال فاضلاب این شهرستان قرار گرفت چرا که این پروژه در شهرستان قرچک حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد یعنی ۱۲۰ کیلومتر از خط انتقال فاضلاب لوله گذرای شده است.

وزیر نیرو در ادامه از مخزن هزار متر مکعبی روستای ریحان آباد شهرستان ورامین بازدید کرد، این مخازن بخاطر ثبات بخشیدن به وضعیت آب روستاهای هم جوار که جمعیتی بالغ بر ۵۰ هزار نفری می باشند ایجاد شده است.

محرابیان در ادامه این سفر نیم روزی خود با حرکت به سمت شهرستان پاکدشت از مسیر انتقال آب سد ماملو به دشت ورامین بازدید کرد و در جریان امور و مشکلات موجود خطوط انتقال آب سد ماملو قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا