صنعتصنعت، معدن، تجارت

برگزاری مراسم افتتاح دوره IMBA صنعت شوینده

مراسم افتتاح دوره “IMBA” صنعت شوینده با حضور مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و مدیرعامل صنعت شوینده برگزار شد.

به گزارش آرمان اقتصادی، ابوالفضل کیانی بختیاری، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، در این جلسه با اشاره به این نکته که آموزش در سازمان مدیریت صنعتی متفاوت با دیگر مراکز آموزشی است عنوان نمود: در بهترین حالت آموزش‌های تئوریک ۱۰ درصد می‌توانند تاثیرگذار باشند ۷۰ درصد آموزش یادگیری به کمک پیاده‌سازی در محل کار یا “Learning by doing” است و ۲۰ درصد  نیز آموزش مجاورتی است که در کلاس ایجاد می‌شود چرا که مدیران عامل شرکت‌های متفاوت گرد هم جمع می‌شوند و از تجربیات، دانش، نگرش و بینش یکدیگر بهره مند می شوند.

 وی با بیان این که سازمان مدیریت صنعتی با تمام امکاناتی که در اختیار دارد، یاریگر شرکت صنعت شوینده است، گفت: دوره‌هایی که طراحی شده است، دوره بسیار موفقی خواهد بود چرا که هم صاحب‌نظران صنعت شوینده و هم اساتید بنام در حوزه مدیریت، در این دوره حضور دارند و سازمان مدیریت صنعتی می‌تواند بعد از دوره MBA دوره DBA و دوره‌های بعد از آن را نیز طراحی نماید.

کیانی بختیاری در ادامه در خصوص مدیریت پلتفرمی برای صنعت شوینده  گفت: پلتفرمی با توانمندی هوش مصنوعی برای صنعت شوینده بنام “دست تو دست” طراحی شده که در این پلتفرم نیازهای صنعت شوینده بارگذاری می‌شود و شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌ها و دانشگاه‌های توانمندی که می‌توانند حل مسئله کنند در این پلتفرم حضور خواهند یافت و نیازها با کمک یک نظام ارجاع هوشمند به صاحب‌نظران بهم‌رسانی می‌شود و نظامات آن توسط یک رگولاتور که می‌تواند هولدینگ صنعت شوینده باشد، تنظیم و کنترل می‌گردد.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن بیان آمادگی سازمان برای راه‌اندازی خانه مدیران برای صنعت شوینده گفت: می‌توانیم بصورت مشترک هر دو هفته یکبار در خانه مدیران سازمان مدیریت صنعتی، جلسه‌ایی با مدیران صنعت شوینده برای طرح چالش‌ها و حل مسائل این صنعت برگزار نماییم.

وی همچنین خاطرنشان کرد که سازمان مدیریت صنعتی ظرفیت طراحی دوره‌های DBA و یا پرورش مدیران صنعت شوینده در تراز جهانی را دارد.

در ادامه این مراسم، امیرعلی نعمت‌اللهی مدیرعامل شرکت صنعت شوینده نیز ضمن ابراز خرسندی از افتتاح دوره “IMBA” صنعت شوینده گفت: ما به عنوان یکی از شرکت‌های برتر و سرآمد ایرانی، با تکیه به حفاظت و صیانت از سلامت جامعه از ظرفیت بسیار خوبی برای همکاری در این دوره برخوردار هستیم چرا که مدیران عامل صنعت شوینده براساس تفاهم‌نامه مشترک در تکمیل این دوره و تدریس در آن همکاری خواهند داشت و این به معنای انجام کار علمی در کنار کار عملی است.

مدیرعامل شرکت صنعت شوینده با اشاره به نوآوری‌های سازمان مدیریت صنعتی افزود: امیدواریم با همکاری سازمان مدیریت صنعتی، و با اتکا به نوآوری، تغییر و بهبود مستمر و فرهنگ کارآفرینی، نقش موثر و سازنده صنعت شوینده را در اقتصاد کشور به منصه ظهور برسانیم.

وی در پایان با تاکید بر باور به اهمیت توانمندسازی و جانشین‌پروری، برای راه‌اندازی پلتفرم و خانه مدیران صنعت شوینده و دوره‌های DBA صنعت شوینده با همکاری سازمان مدیریت صنعتی اعلام آمادگی کرد.

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا