بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

روش های خرید و فروش ارز دیجیتال

با بالا گرفتن تب ارز دیجیتال در سراسر دنیا، افراد بسیار زیادی در کشور ایران نیز به فکر سرمایه گذاری در این بازار مالی افتاده اند. قطعا ورود به این بازار بسیار بزرگ نیازمند دانش، مهارت و تخصص دارد.

در صورتی که بدون داشتن مهارت اقدام به سرمایه گذاری کنید، متحمل ریسک بسیار بزرگی شده اید که مشخص نیست در نهایت چه اتفاقی برای شما و سرمایه تان رخ خواهد داد. شرکت در دوره های آموزش ارزهای دیجیتال یکی از روش های کسب دانش بازارهای مالی است که قطعا می تواند به شما کمک کند که در این بازار بهترین انتخاب را داشته باشید.

روش های متنوعی وجود دارند که می توانید با استفاده از آنها اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال کنید. که در این مقاله به معرفی بهترین روش ها برای شما پرداخته ایم:

خرید و فروش ارز دیجیتال با موبایل

در دنیای مدرن امروزی و عصر دیجیتال، موبایل وسیله ای فوق ضروری است چرا که تقریبا می توان عنوان کرد که در طول روز حداقل دو یا سه کار است که ما از طریق موبایل و اپلیکیشن های نصب شده روی آن انجام می دهیم.

بحث این است که آیا می توان با موبایل ارز دیجیتال خرید و فروش کرد؟

جواب این سوال بله است.

اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال یکی از امکاناتی است که به کاربران این امکان را می دهد که با نصب آن بر روی گوشی تلفن همراه به راحتی ترید کنند.

 

کدام اپلیکیشن ارز دیجیتال خوب است؟

در دنیای اپلیکیشن های ارز دیجیتال نیز مانند سایر موارد دیگر، صدها اپلیکیشن مختلف برای خرید و فروش عرضه شده اند که انتخاب را برای کاربران مشکل می کند. سوال این است که چگونه بهترین اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال را در بین تعداد زیاد اپلیکیشن های ارائه شده انتخاب کنیم؟

قطعا کار سختی است و یک فرآیند زمان بر است که باید حداقل دانش و تخصص را در این زمینه داشت که به تحقیق بپردازیم و مقایسه درست را در بین اپلیکیشن ها انجام دهیم و در نهایت بهترین گزینه را انتخاب کنیم.

معیار انتخاب اپلیکیشن برتر ارز دیجیتال

با توجه به این نکته که افراد با هر بازه سنی و هر سطح از مهارت و دانش امکان دارد که در حوزه ارز دیجیتال ترید انجام دهند، قطعا با مشکلاتی مواجه می شوند که ممکن است سرمایه خود را از دست دهند.

یکی از مهم ترین ویژگی که باید یک اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال داشته باشد، تامین امنیت و داشتن سطح بالای امنیتی می باشد. در حقیقت صرافی‌ عرضه کننده یک اپلیکیشن امنیت آن را تعیین می‌کند. از این ‌رو در زمان نصب هرکدام از اپلیکیشن های موجود در بازار، ابتدا در فضای وب در مورد اعتبار صرافی ارائه ‌دهنده آن اپلیکیشن و سطح امنیتی آن تحقیق کنید.

تحریم بلای جان کاربران ایرانی در انتخاب اپلیکیشن ارز دیجیتال

با توجه به موضوع تحریم کشور عزیزمان ایران اگر معامله گر ارز دیجیتالی اقدام به انتخاب یکی صرافی های خارج از کشور کند، به علت تحریم کاربرهای ایرانی توسط این صرافی، همواره خطر مسدود شدن دارایی‌های دیجیتال خود را پذیرفته‌اید.

دقت کنید که بیشتر صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی، کاربران ایرانی را در فهرست تحریم‌های خود قرار داده‌اند و استفاده از خدمات اپلیکیشن های آنها با ریسک بسیار بالایی همراه خواهد بود.

اپلیکیشن ارز دیجیتال ایرانی یا خارجی؟

یکی از مواردی که همیشه برای کاربران دنیای ارز دیجیتال سوال بوده است نصب اپلیکیشن ایرانی یا خارجی؟

 

خوب پاسخ به این سوال این است که باید موارد بسیار زیادی را در نظر گرفت تا در نهایت منجر به انتخاب شود. امنیت، پاسخگویی، در دسترس بودن و …… همه این ها نکاتی است که حائز اهمیت هستند. خوب مسئله ای که بسیار مهم است مبحث تحریم ها است که هر زمان ممکن است اتفاقی رخ دهد که منجر به بلوکه شدن دارایی های شما و یا حتی از دست رفتن کل سرمایه شما شود.

از طرف دیگر تجربه و بازخورد کاربران اپلیکیشن های ارز دیجیتال ایرانی این موضوع را نشان داده است که از امکانات و ویژگی های مناسبی برخوردار هستند و توانسته اند پاسخگوی نیاز کاربران باشند. پس اگر قصد دارید از اپلیکیشن های ایرانی ارز دیجیتال استفاده کنید با سرچ در اینترنت می توانید با تک تک آنها بطور کامل آشنا شوید و امکانات آنها را بررسی ودر نهایت انتخاب کنید.

خوشبختانه شرکت ها و صرافی های ارز دیجیتال در این زمینه بسیار فعال بوده و در حال حاضر اپلیکیشن های ایرانی زیادی هستند که در حال ارائه خدمت به کاربران هستند.

نتیجه گیری مقاله

با توجه به مطالب ارائه شده در این مقاله باید گفت که اپلیکیشن های خرید و فروش ارز دیجیتال یکی از بهترین روش های ترید هستند که در ۲۴ ساعته شبانه روز می توانید به راحتی خرید و فروش انجام دهید، سرمایه خود را چک کنید، قیمت و ارزش ارزهای دیجیتال را چک کنید.

تنها نکته ای که باید بسیار به آن توجه کنید انتخاب اپلیکیشن با امکانات و ویژگی های مناسب برای شما باشد تا در فرآیند خرید و فروش به مشکل برخورد نکنید.

به شما عزیزان پیشنهاد می شود جهت مشاوره در خصوص ارزهای دیجیتال حتما با مشاوران برتر در تماس باشید. یکی از بهترین گروه های مشاور در این خصوص شرکت سرآمد می باشد.

همچنین بخوانید

یک دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا