اقتصاد کلان

دهمرده: دولت با تمام قوا برای اصلاح ساختار بودجه به میدان آمده است

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنده با اصل کلیات بودجه موافق هستم اما باید تعامل جدی بین مجلس و دولت برای اصلاح جزییات لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ شکل بگیرد.

به گزارش آرمان اقتصادی حبیب الله دهمرده در جریان جلسه علنی امروز مجلس و در موافقت با کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور بیان کرد: بنده به چند دلیل به صورت مشروط موافق کلیات لایحه بودجه هستم. رئیس جمهور در مسیر ولی امر مسلمیمن جهان یعنی حضرت آقا حرکت می کند و این امر دلیل مستندی برای اعتماد به ایشان است.  دولت با تمام قوا و شجاعانه برای اصلاح ساختار بودجه، مهار تورم و توجه به ظرفیت های درونی به میدان آمده و ضرورت دارد که ما از آن حمایت کنیم.

همچنین بخوانید

وی در ادامه اظهارکرد: گرانی و وضعیت سخت معیشتی برای مردم قابل تحمل نیست ما با اصل کلیات موافق هستیم اما دل نگرانی های جدی  در بحث معیشت و تامین اقلام اساسی مردم وجود دارد که باید تصمیم جدی دراین حوزه اتخاذ شود. بحث انتقال آب و دیپلماسی آب در سطح کل کشور به ویژه در استان سیستان وبلوچستان مغفول مانده است.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کر د: بنده با کلیات لایحه موافق هستم اما باید یک همدلی و تعامل جدی بین دولت و مجلس برای اصلاح بودجه صورت گیرد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا