بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران آغاز به کار کرد

هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران امروز ۲۱ دیماه ۱۴۰۰  در سالن آمفی تئاتر مرکز آفرینش‌های کانون با حضور جمعی از صاحبنظران حوزه بانکی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،مراسم افتتاحیه این رویداد بزرگ فناوری مالی ایران با حضور محمد مراد بیات، مدیرعامل مرکز فابا، علیرضا لگزایی، رییس هیات مدیره بانک ملت، محمد ابراهیم مقدم، رییس هیات مدیره مرکز فابا، علیرضا دلیری، معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، عباس مرادپور، مدیر کل امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد و امور دارایی، محمدرضا ساروخانی، عضو هیات مدیره بانک پاسارگاد، حجت الله مهدیان، مدیرعامل بانک توسعه تعاون، سید حمید پور محمدی معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه و با پخش کلیپ و با سخنرانی رییس هیات مدیره مرکز فابا آغاز به کار کرد.

گفتنی است، هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با سخنرانی بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و متخصصان و در قالب نشست ها و میزگردها، کارگاه های معرفی محصول، نشست های استارتاپی، دوره تخصصی بانکداری نوین و….. ۲۱ و ۲۲ دی ماه در هتل لاله و مرکز آفرینش های کانون برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه بخش های نمایشگاهی، میزگردها و نشست ها، کارگاه های معرفی محصول، بانکداری نوین، جشنواره چهره های ماندگار، جشنواره نوآوری و استارت آپی، تبلیغات محیطی، گفت و گوی B2B و B2Gو … است ومدیران، متخصصان و کارشناسان صنعت مالی، بانکداری و فناوری‌های مالی در آن می توانند تبادل اندیشه و همفکری کنند.

شایان ذکر است، ۲۲ مهرماه امسال با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از مدیران ارشد نظام بانکی کشور و با سخنرانی دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و دکتر صالح آبادی رییس کل بانک مرکزی از برنامه های هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران به صورت رسمی رونمایی شد و بر حضور بانک ها و شرکت های فعال در حوزه فناوری های مالی تاکید شد.

به همین منظورعلاقه مندان می توانند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فابانیوز و سایت نمایشگاه تراکنش ایران به ادرس زیر  مراجعه کنند.

سین برنامه‌های هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران را اینجا بخوانید.

از طريق
هادی صفاری

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا