راه و ساختمان

انتصاب مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل متروی تهران

مهدی شایسته اصل مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در حکمی، احسان حامدمقدم را به‌عنوان سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل این شرکت منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، مهدی شایسته اصل در متن حکم انتصاب احسان حامدمقدم برای سمت سرپرستی مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران آورده است:

با عنایت به توانمندی و سوابـق ارزنده تخصصی و مدیریتی، به‌موجب این حکم جنـابعالی را به‌عنوان” سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل” منصوب می‌نمایم.

همچنین بخوانید

اهتمام به اولویت‌های زیر از اهم وظایف و مسئولیت‌های مورد انتظار است:

۱. مدیریت بر ارائه اطلاعات و اخبار بر خط، شفاف و به‌موقع از طرق مختلف
۲. مدیریت و نظارت بر تهیه و درج آگهی‌های موردنیاز روزنامه‌ها و جراید داخلی و خارجی مصوب حوزه مدیرعامل
۳. مدیریت و نظارت بر طرح‌ریزی و تدوین پیش‌نویس تفاهم‌نامه‌های همکاری با سازمان‌ها و نهاد‌های داخلی و خارجی
۴. نظارت و مدیریت بر انجام مصاحبه‌ها و سخنرانی‌های رسانه‌ای و خبری توسط مسئولان شرکت پس از اخذ مجوز و موافقت حوزه مدیرعامل
۵. مشارکت در برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های نظرسنجی و افکارسنجی، استخراج داده‌ها و اطلاعات مسافران و ایجاد سازوکار‌های ارتباطی با ذی‌نفعان
۶. مدیریت و نظارت بر تهیه نقشه‌ها و تابلو‌های شناسنامه ایستگاه‌ها، طراحی و انتشار کارت ویزیت‌ها و تدوین کتب و جزوه‌ها و دیگر موارد انتشاراتی
۷. برنامه‌ریزی برای برگزاری نمایشگاه‌های مرتبط با مأموریت و خدمات شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه

امید است با اتکال به ذات اقدس الهی و ظل توجهات حضرت، ولی عصر (ارواحنافداه) در اجرای منویات و رهنمود‌های مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) موفق و مؤید باشید.

احسان حامدمقدم سابقه کار به‌عنوان مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل موسسه همشهری، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پیشگیری ومدیریت بحران شهر تهران، دبیر شورای اطلاع رسانی شهرداری تهران، رئیس فرهنگسرای مجازی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مدیرمسئول خبرگزاری شهر را در رزومه کاری خود دارد.

پیش‌ از این محسن محمدیان عهده‌دار این پست بود.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا