بانکبانک و بیمه

خدمات ارزی مزیت رقابتی بانک اقتصادنوین


معاون اعتبارات و بین‌الملل بانک اقتصادنوین گفت: خدمات ارزی مزیت رقابتی بانک اقتصادنوین در آینده نزدیک خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)، نصرت‌اله شهبازی در جمع معاون و روسای دوایر ارزی شعب بانک اقتصادنوین طی سخنانی با اشاره به لزوم تسریع ارایه خدمات ارزی به مشتریان گفت: بانک اقتصادنوین بانکی خوشنام و حرفه‌ای است که توانسته به جایگاه قابل قبولی در نظام بانکی دست پیدا کند.

وی افزود: در نظام بانکی خدمات ارزی و بین‌الملل جایگاه ویژه‌ای دارد و هر بانکی که بتواند خدمات مورد نیاز مشتریان را با کیفیت و سرعت مناسب ارایه کند می‌تواند علاوه بر رضایت‌مندی مشتریان در عرصه‌های بین‌المللی نیز در رده بانک‌های مطرح قرار گیرد.
وی با اشاره به لزوم تعامل واحدهای بانک در ارایه خدمات با کیفیت به مشتریان گفت: رضایت مشتری در ارایه خدمات بانکی بسیار مهم و تعیین کننده است، در همین راستا لازم است که واحدهای بانک اعم از ستاد و صف با هماهنگی کامل در مسیر ارایه خدمات مورد نیاز مشتری با بهترین کیفیت بکوشند.
وی تسلط به ریزه‌کاری‌های بازار بین‌المللی ارز را لازمه ارایه خدمات مطلوب توسط شعب ارزی دانست و گفت: همکاران این بخش باید به ریزه‌کاری‌های این بازار تسلط پیدا کنند چرا که معامله‌گری در بازار بین‌المللی ارز دارای پیچیدگی‌های خاصی است و رمز سود بردن از این بازار توجه به الگوهای حرفه‌ای و تخصصی است.
شهبازی ادامه داد: بانک اقتصادنوین اولین بانکی است که خدمات تخصصی مورد نیاز مشتریان از جمله بانکداری شرکتی را به ایشان ارایه می‌کند که این خدمت مورد توجه مشتریان بزرگ قرار دارد. به منظور بهبود کیفیت این خدمت به زودی بازنگری در روش ارایه این خدمت صورت خواهد گرفت که به رضایت‌مندی مشتریان بیشتر منجر خواهد شد.
محمود رضا اسدی مطلق مدیر بین‌الملل بانک اقتصادنوین نیز طی سخنانی بر هم‌افزایی واحدهای ستاد و شعب این بانک در ارایه خدمات با کیفیت تاکید کرد.
در این مراسم معاونین و روسای دوایر ارزی شعب بانک اقتصادنوین نیز به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا