بانکبانک و بیمه

چهل و سومین شماره نشریه ارتباط ایران زمین منتشر شد

رویکرد بازاریابی هدفمند و به کارگیری عملکرد متنوع آن، یک چالــش مهم در رقابت بانک ها، شرکت ها و کسب وکارها شده است. بهای بالای دانش مشــتری و درکی که سازمان ها از اهمیت رضایت مشــتری کســب کرده اند، آن ها را به ســمت بازاریابی هدفمند سوق می دهد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، حرکت به سمت حفظ مشتریان و جلب وفاداری آن ها از اهــداف یــک بازاریابی هدفمند اســت؛ زیرا بانک ها و مؤسسه های مالی دریافته اند که برای جذب مشــتری و حفظ جایگاه خود بین رقبا به برنامه ریزی و اســتفاده از یــک راهبرد قوی نیاز دارند.

مؤسســه های مالی به اطلاعاتی درباره اینکه مشتریان شان چه کسانی هستند، انتظارات آن ها چیســت و چگونه باید آن ها را برطرف کرد، نیاز دارند. بانک ها به راحتی می توانند مشتریان خود را با توجه به میزان خدمات، سپرده گذاری و توان اعتبــاری طبقه بندی و با ارائه خدمت مناســب آن ها را به افتتاح حساب، جذب و وفادار سازی تشویق کنند.
در این شماره از نشریه می خوانیم:
سید محمدحسین استادسردبیرنشریه ارتباط ایران زمین؛خرسندم که اعلام کنم دو رویداد بزرگ و فرخنده برای شما مشتریان وفادار بانک ایران زمین در راه است؛ رویدادهایی مؤثر و کارآمد که تجربه شما را از همراهی با این نهاد مالی از اساس تغییر می دهد.
رویداد نخست؛ برنامه جامعی است که از سوی معاونت طرح و برنامه در اختیار روابط عمومی قرار داده شده است که امیدواریم براساس آن، متفاوت ترین باشگاه مشتریان بانکی را در شب یلدا برای شما راه اندازی کنیم. این باشگاه نه تنها خدمات جدیدی را در اختیار شما قرار می دهد؛ بلکه تجربه شما از باشگاه مشتریان، تجربه ای برتر و ارتقایافته تر خواهد شد.
ما درصدد هســتیم حضور پررنگ تری نیز در شــبکه های اجتماعی داشته باشیم؛ زیرا در سال های اخیر رشــد فناوری و رشد استفاده شــبکه های اجتماعی، شرایط جدیدی را در ارائه خدمات به مشتریان ایجاد کرده است. بانک ایران زمین به خوبی واقف است که مشتری امروز انتظار دارد خدمات را در همان جایی که حضور دارد، دریافت کند. معنای این سخن این است که ما به عنوان ارائه کننده خدمت باید تمام قد کنار شما مشتریان ارجمند باشیم.
رویداد دوم؛ تولد «بانک هوشــمند فردا» و نخســتین نئوبانک واقعی در کشور به مدد تلاش متخصصان ما در بخش فناوری اطاعات و شرکت های وب است. این رویداد بسیار بزرگ است و در میان مدت و درازمدت تحولات شگرفی در نحوه تعامل مشتری با بانک؛ همچنین کسب وکارهای نوپا ایجاد خواهد کرد.
اتفاق مبارک دیگری که در این زمینه رخ داده است، فرهنگ سازی دقیق و همراه با برنامه ای بود که از طریق رادیو آوای ایران زمین، رسانه اختصاصی این نهاد مالی برای جامعه هدف انجام گرفت.
پیشــنهاد می کنم حتما برنامه های رادیویی مرتبط با نئوبانک را از همراه بانک ایران زمین و دیگر بسترهای رسانه ای این بانک دانلود و اطلاعات خود را در این زمینه به روز و کامل کنید. به حول و قوه الهی درصدد هستیم تا پایان سال، نئوبانک ایران زمین را به عنوان بخشی از زیرمجموعه گسترده «فراز» در اختیار شما مشتریان و صاحبان کسب وکارهای نوین قرار دهیم.
* معاون فناوری اطلاعات بانک؛ به زودی از نخستین بانک دیجیتال رونمایی خواهیم کرد
* معاون طرح و برنامه؛ موفقیت سازمان در گرو فعالیت های تیمی است
* رادیو آوای ایران زمین؛ استقبال منتخبان ادبی کشوراز برنامه کافه بانک
* مدیر روابط عمومی؛ به زودی شاهد باشگاه مشتریان متفاوت خواهیم بود
* راه انداری سیستم مدیریت کیفیت در پشتیبانی بانک
* مرکز نوآوری بانک، دانش بنیان شد
گزارش اخبار استان ها، مقاله، پرونده، گفتگو و مصاحبه با مدیران موفق، فناوری، بانک های جهانی، دانستنی، مناسبتی، ایران شناسی، فرایند، سلامت، ایران زمین در رسانه ها، آشنایی با نحوه کاشت و پرورش گیاهان و با هنرمندان از دیگر قسمت های جذاب نشریه ارتباط ایران زمین است.
برای دریافت متن کامل شماره ۴۳ نشریه ارتباط ایران زمین روی فایل pdf کلیک کنید….
فایلهای پیوست

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا