صنعت، معدن، تجارتمعدن

«مهدی آباد» الگوی موثر ارتباط صنعت و محیط زیست شود

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور تاکید کرد: مجتمع معدنی مهدی آباد، الگوی برتر ارتباط موثر صنعت و محیط‌زیست شود.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور با حضور مدیر کل اداره محیط زیست استان یزد و هیات همراه در بعدازظهر پنج شنبه ۳۰ بهمن از مجتمع معدنی سرب و روی مهدی آباد بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، علی سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست کشور طی سخنانی به اهمیت حفظ محیط زیست و گونه های گیاهی و جانوری کمیاب منطقه پرداخت و افزود: باید با استفاده از تکنولوژی های به روز دنیا آسیب رسانی به طبیعت کاهش و به حداقل برسد.
سلاجقه افزود: بهره برداری از چنین معادنی برای توسعه کشور لازم است، و باید توجه داشت که توسعه همسو و همگام با حفظ محیط باشد.
معاون رئیس جمهور ادامه داد: انتظار داریم مهدی آباد به عنوان الگوی برتر و موفق در زمینه ارتباط موثر صنعت و محیط زیست شناخته شود.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور از انجام فعالیت های معدنی و صنعتی در منطقه حفاظت شده محیط زیست با رعایت استانداردهای زیست محیطی و اخذ مجوزهای لازم ابراز خرسندی کرد.
پیش از این در جریان بازدید میدانی از پروژه توضیحاتی از سوی حمیدرضا حمایت مدیر مجتمع در خصوص جایگاه مهدی آباد در صنعت سرب و روی ایران و جهان، فعالیت های صورت گرفته و همچنین بهبود وضعیت حیات وحش محدوده معدن و انجام مسئولیت های اجتماعی در قبال حفاظت از محیط زیست منطقه ارائه شد.

منبع: روابط عمومی مجتمع معدنی مهدی آباد

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا