بانک و بیمهبیمه

تحقق اهداف بیمه نوین در سایه همدلی و همفکری اعضای شبکه فروش و کارکنان

مدیرعامل بیمه نوین در بازدید از شعبه شیراز:

مدیرعامل شرکت بیمه نوین طی بازدید از شعبه شیراز ضمن اشاره به تحقق اهداف بیمه نوین در سال جاری، این توفیق را مرهون هم‌دلی و باهم بودن اعضای شبکه فروش و کارکنان دانست و از تلاش آنان در چندسال گذشته قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی و بین‌الملل بیمه نوین، حسین کریم‌خان زند؛ مدیرعامل این شرکت در این بازدید و نشست صمیمانه با اعضای شبکه فروش و کارکنان شعبه شیراز که با هدف افزایش تعامل و هم‌فکری برگزار شد، گفت: شعبه شیراز در زمره یکی از برترین شعب شرکت قرار دارد که چنین جایگاهی برخواسته از تلاش کارکنان و نمایندگان این استان و در نتیجه هم‌فکری، تعامل و هم‌دلی آنان با یکدیگر است و امروز به جرأت می‌توانم بگویم که با توجه به پتانسیل‌های ایجاد شده در این شعبه، پرتفوی کسب شده در این استان می‌تواند افزایش دو برابری را نیز تجربه کند.

وی در ادامه افزود: شرکت بیمه نوین از سال‌های گذشته استراتژی اصلی خود را بر مبنای کسب پرتفوی بر اساس رویکرد توجه به رعایت مبانی مدیریت ریسک، ترکیب بهینه سبد پرتفوی، ایجاد محصولات بیمه‌ای جدید و ارائه خدمات بر مبنای رضایت مشتری، کیفیت و سرعت قرار داده است و با پیمودن چنین مسیری است که توانسته‌ایم تا کنون حدود هزار و هفتصد میلیارد تومان پرتفوی کسب کنیم که سهم زیادی از آن متعلق به رشته بیمه های سودده است.

رئیس هیأت مدیره بیمه نوین ضمن تأکید بر لزوم تغییر در دنیای کسب و کار امروز گفت: دنیا در حال تجربه تغییرات اساسی به خصوص در حوزه فن‌آوری اطلاعات است و هرچه بیشتر به سمت دیجیتال شدن پیش می‌رویم کسب و کارها با تغییرات و چالش‌های جدی‌تری مواجه می‌شوند. بنابراین باید استراتژی‌های اصلی روش و عملکرد هر نماینده‌ای در چنین زمانه‌ای، ایجاد زمینه‌های لازم در جهت هم‌سو شدن با تغییرات جدید، آمادگی کسب دانش جدید و ایجاد بینشی بر مبنای احترام و تعامل باشد.

مدیرعامل بیمه نوین همچنین گفت: صنعت بیمه در جهان در جایگاه بسیار بالایی از لحاظ اهمیت اقتصادی و اجتماعی قرار دارد و همین نکته نشان‌ دهنده اهمیت شغل نمایندگی بیمه است. از نظر من فروش بیمه، کاری هنرمندانه است و هر نماینده بیمه روش خاص خود را دارد. با این وجود ضرورت رشد بر اساس آموزش و ارتقای دانش در زمینه‌های فنی و اصول بازاریابی جدید باید مد نظر قرار گیرد.

گفتنی است، ارائه تجربیات و بیان راه‌کارهای فروش موفق توسط نماینده برتر شعبه شیراز و جلسه پرسش و پاسخ با مدیرعامل، اعضای شبکه فروش و کارکنان از دیگر بخش‌های این نشست صمیمانه بود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا